لیست رستوران های روسیه
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران اودسا ماما مسکو روسیه

رستوران اودسا ماما یکی از بهترسن رستوران های مسکو می باشد که طراحی آن توسط خواهران ساندوکوف انجام شده و در طراحی و دیزاین رستوران ذوق و سلیقه حیرت انگیزی به کار گرفته شده است, تاتیانا ملنیکوا صاحب رستوران اودسا ماما با رفتاری بسیار مهربان و صمیمی آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. فرقی ندارد شما گیاهخوار باشید یا گوشتخوار و یا حتی غذا های دریایی باب میلتان باشند در این رستوران انتخاب با شماست تا رضلایت شما جلب شود. منوی رستوران اودسا شامل غذاهایی مانند: مرغ شکم پر با زرد آلو خشک, ماهی آب پز با پیاز, ماهی کفال کبابی, پنکیک سیب زمینی با کلم رنده شده, شاه ماهی, ماکارونی با گوشت گاو و ... می باشد که طرفداران بسیار زیادی چه از مردم روسیه چه از گردشگران تور روسیه پیدا کرده است. در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف در مسکو بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان در این رستوران خوب سپری کنید.

رستوران پالکین سنت پترزبورگ روسیه

رستوران پالکین یکی از رستوران های معروف روسیه که در سنت پترزبورگ واقع شده است با طراحی بسیار زیبا و شگفت انگیز آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران پالکین شامال غذاهایی مانند: گوشت گاو, ترافل, خاویار سیاه, انواع غذاهای روسی و فرانسوی می باشد و برای تمام فصول سینی مزه پنجگانه ارائه می دهد. با اینکه رستوران باز سازی شده ولی در هنگام ورود به این رستوران این حس را به شما القا می کند که گویی در یک خانه اشرافی قرار دارید. در سفرتان با تور روسیهحتما به این رستوران بروید و غذا های لذیذش را سرو کنید.

رستوران نایت فلایت مسکو روسیه

رستوران نایت فلایت روسیه در خیابان اصلی تورسکایا و خیابان رد اسکوئر یا همان میدان سرخ آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیهمی باشد. رستوران نایت فلایت مسکو یکی از بهترین رستوران های روسیه می باشد که با دکوراسیونی لوکس, دیدنی و جذاب نظر هر بیننده ای را جلب می کند. سر آشپز الفسون, شگفت انگیز ترین و خوش طعم ترین غذایی را که تا به حال امتحان کرده اید را به شما ارائه می دهد. رستوران دارای اتاق هایی برای آن دسته از مسافران تور روسیه که به راحتی اهمیت می دهند و یا با دوستان و خانواده به این رستوران می روند می باشد. با انتخاب تور روسیه برای سفر امکان رفتن به این رستوران لوکس برای شما عزیزان فراهم می شود.

رستوران پلازو دوکاله مسکو روسیه

رستوران پلازو دوکاله مسکو روسیه یکی از رستوران های معروف روسیه می باشد که هم یک رستوران بسیار شیک و هم یک کافی شاپ مدرن است که پذیرای تعداد زیادی از مهمانان تور روسیه می باشد. در این رستوران انواع غذا های ایتالیایی و همچنین نوشیدنی های مرغوب و منو برای کودکان نیز وجود دارد. منوی کافی شاپ شامل کیک های مارک دار, بهترین قهوه ایتالیایی و میوه های تازه و ... می باشد و پذیرای مسافران تور روسیه می باشد. در سفرتان با تور روسیه به این رستوران مدرن و لوکس سری بزنید و لحظات خوشی را برای خود و عزیزانتان به وجود بیاورید.

رستوران ماریو مسکو روسیه

رستوران ماریو مسکو که در لیست 5 رستوران برتر روسیه توانسته رتبه دوم را کسب کند با پرسنلی بسیار صمیمی و مهربان و محیطی بسیار لوکس, تمیز و آرام پذیرای شما مهمانان تور روسیه می باشد. در این رستوران اسپاگتی با میگو, استیک با گوشت گاو و غذای سر آشپز را از دست ندهید و مطمئن باشید بعد از امتحان یکی از این غذا ها بی شک از طرفداران پر و پا قرص رستوران ماریو خواهید شد. در سفرتان با تور روسیه به این رستوران تاریخی بسیار زیبا حتما سر بزنید و لحظات بسیار خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.





:: برچسب‌ها: لیست رستوران های روسیه, رستوران های روسیه, بهترین رستوران های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: