هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در فاصله یک کیلومتری ساحلتور دبی تعطیلات فروردین 97 زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل جزو مجموعه هتل های زنجیره ای حیات می باشد و به صورت BB خدمات خود را به شما مهمانان تور دبی ارائه می دهد. این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و فاصله آن تا ایستگاه مترو تنها 500 متر است. هتل دارای 421 اتاق و سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون،تور دبی از شیراز چای ساز، حمام با سشوار و اینترنت هستند. هتل دارای 6 رستوران است که شامل رستوران بام با نمایی دیدنی از دبی، رستوران ایرانی شهرزاد با سرو غذاهای ایرانی در محیطی سنتی، رستوران میاکو تور دبی بهمن 96با سرو غذاهای ژاپنی، رستوران کیچن با سرو غذاهای لبنانی ،رستوران گردان و  اسنک بار در کنار استخر هتل است. اگر از علاقمندان به ورزش گلف هستید زمین گلف هتل حیات پذیرای شما است. هم چنین امکان انجام ورزش های دیگری مانند تنیس ، پاتیناژ و بدنسازی نیز در این هتل فراهم شده است. از دیگر امکانات این هتل مجلل می توان به مرکز اسپا، خدمات تور دبی زمستان 96ماساژ، کافی شاپ، روم سرویس، لاندری، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی


هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم یکی از هتل های 5 ستاره و یکی از لوکس ترین هتل های دبی تور دبی تعطیلات فروردین 97است که در کنار ساحل خلیج فارس و جزیره مصنوعی پالم یا نخل قرار گرفته است. این هتل خارق العاده که یکی از بهترین هتل های جهان نیز به تور دبی دی 96شمار می رود در زمینی به مساحت 450000 متر مربع با ساختمانی بسیار زیبا با 23 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 1539 واحد بسیار لوکس و شیک است که دارای خدمات هافبردتور دبی زمستان 96 هستند. در این اتاق ها که امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، تهویه مطبوع، حمام با وان و چای ساز وجود دارد. از اکثر اتاق های هتل نمای زیبایی از دریا قابل مشاهده است. هتل دارای یک پارک آبی اختصاصی با نام تور دبی اسفند 96ادونچر است که بزرگترین پارک آبی خاورمیانه لقب گرفته است؛ انواع و اقسام سرسره های آبی، استخرهای گوناگون و حتی مرکز تخصصی آبگرم در این پارک آبی وجود دارند. یک آکواریوم بسیار زیبا در هتل آتلانتیس پالم قرار دارد که بیش از 65000 گونه دریایی در آن وجود دارند. گفتنی است که این آکواریوم در زیرآب قرار تور دبی بهار 97داشته و امکان شنا کردن در آن برای شما مسافران تور دبی فراهم شده است. 13 رستوران در هتل آتلانتیس وجود دارند که غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، ژاپنی و عربی سرو می کنند. از دیگر امکانات این هتل تور دبی بهمن 96می توان به ساحل اختصاصی، زمین تنیس، پرواز با هلیکوپتر، سالن ماساژ، زمین بازی کودکان، یوگا و... اشارهتور دبی از شیراز کرد.

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی


هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه دیره دبی است که در خیابان تور دبی بهمن 96رقت البوتین دبی قرار گرفته است. این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتری ایستگاه مترو، در فاصله 13 کیلومتری مرکز شهر و در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی قرار گرفته است. این هتل دارایتور دبی بهار 97 208 اتاق بوده و خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. واحدهای اقامتی هتل از نوع اتاق استاندارد، اتاق کلاب و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی تور دبی امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه تور دبی تعطیلات فروردین 97مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با سشوار را ارائه می دهند. هتل دارایتور ارزان دبی یک رستوران اصلی، یک رستوران چینی ، یک کافی شاپ 24 ساعته و یک کافی شاپ بام برای صرف غذا و نوشیدنی می باشد. گفتنی است که کافی شاپ بام در کنار استخر روباز این هتل در بام قرار دارد که از آن منظره بسیار دیدنی از دبی نمایان تور دبی زمستان 96است. در سالن اسپا هتل سامایا می توانید از سونا، جکوزی، حمام بخار و خدمات ماساژ استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، خدمات نگهداری از کودکان، سالن همایش و جلسات، تور دبی اسفند 96صندوق امانات و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا دیره دبی

 


هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب اولین و تنها ترین هتل 7 ستاره دنیا می باشد که در دبی در فاصله 280 متریتور دبی اسفند 96 از ساحل خلیج فارس بر روی یک ساحل مصنوعی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. هتل دارای 202 سوئیت می باشد تور دبی فروردین 97که کوچکترین سوئیت 169 و بزرگترین 780 متر می باشد. هتل برج العرب هتلی 60 طبقه می باشد که 7 طبقه آن زیر آب و به عنوان آکواریوم استفاده می شود. در فاصله 211 متری از سطح خلیج فارس یکتور دبی دی 96 باند فرود هلیکوپتر وجود دارد که قبلا زمین تنیس بوده است که مسافران اختصاصی هتل را از فزودگاه تا هتل و بلعکس با هلیکوپتر تور ارزان دبیمنتقل می شوند. امکانات هتل شامل: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, زمین بازی, پارک آبی, رستوران, کافی شاپ, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, مرکز SPA, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات تور دبی نوروز 97بیدارباش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, متریال های لوکس, فول برد, پارکینگ, گشت شهری, کرایه اتومبیل, صبحانه در اتاق, اینترنت و ... می باشد. در سفرتان به دبی در این هتل 7 ستاره لوکس اقامتتور دبی بهمن 96 داشته باشید تا طعم یک سفر بی نظیر را تجربه نمایید.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

 


هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در منطقه شیخ زاید تور لحظه آخری دبیدبی قرار گرفته است. هتل در مقابل برج های معروف امارات و در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار دارد. هم چنین فرودگاه بیت المللی در فاصله 14 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. تور دبی دی 96ساختمان زیبای هتل در 18 طبقه ساخته شده است و دارای 568 واحد اقامتی برای شما مسافران تور دبی می باشد. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، چای ساز، تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات وجود دارد. هتل دارای 13 رستوران متفاوت و با کیفیت بسیار بالا است که انواع غذاهای ایتالیایی، انگلیسی، عربی، چینی، ژاپنی و برزیلی را سرو می کنند. تور دبی نوروز 97اگر علاقه مند به شنا هستید در هتل دو استخر روباز و سرپوشیده وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. این هتل خدمات خود را به صورت BB به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل میتور دبی اسفند 96 توان به مرکز اسپا شامل سونا، باشگاه بدنسازی و ماساژ، کافی شاپ، برنامه های تفریحی، خدمات تور، نگهداری تور دبی فروردین 97از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی

 





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل حیات ریجنسی دبی,هتل آتلانتیس پالم دبی,هتل سامایا دیره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: