هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل اونیو دبی

هتل اونیو یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که با 113 اتاق, سوئیت, جونیورتور دبی دی 96 سوئیت, اتاق دلوکس, اتاق پریمیوم, سوئیت اجرایی و ... در منطقه دیره آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. هتل دارای امکاناتی ملنند: 2 رستوران, 3 کافی شاپ, باشگاه, تور دبی تعطیلات فروردین 97بیلیارد, اینترنت, دارت, ترنسفر فرودگاهی, صرافی, سالن جلسات, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, نایت کلاب, آسانسور, نظافت روزانه, تور دبی نوروز 97صندوق امانات, استخر رو باز, بار, تهویه مطبوع و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 13 و تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر می باشد. در سفر به دبی با اقامت در این هتل تور دبی زمستان 96سفر خوبی را تجربه خواهید کرد.

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی

 


هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مورد توجهتور دبی دی 96 بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل دارای 486 اتاق بسیار عالی و امکانات بسیار ویژه می باشد. تور دبی از تبریزاین هتل دارای 2 رستوران بسیار عالی می باشد که مسافران تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی مورد علاقه خود را نوش جان نمایند. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه می باشد. رستوران،تور دبی زمستان 96 استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی و ... از امکاناتی است که در اختیار مهمانان خود قرار تور دبی نوروز 97می دهد.

هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا دبی


هتل سابا دبی

هتل سابا دبی از هتل های 4 ستاره میباشد.پرسنل این هتل تور دبی نوروز 97حرفه ای و متعهد میباشند تا از مسافران تور دبی اسفند 96 به خوبی پذیرایی و خدمت رسانی کنند.اتاق های پاک و تمیز هتل اقامت راحت را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.شیشه های تور دبی زمستان 96دوجداره پنجره ها هم از ورود هرگونه سرو صدا جلوگیری میکند تا مسافران تور دبی در ارامش اقامت داشتهتور دبی بهار 97باشند.

امکانات هتل سابا دبی:سیستم تهویه،مینی بار،آی پد،مرکز بدنسازی،اتاق های ضد تور دبی تعطیلات فروردین 97صدا،خشکشویی،اتوکشی،لباسشویی،استخر،سونا،ماساژ،ابگرم،اتاق های خانوادگی،بوفه،بالکن،رستوران،کرایه اتومبیل،روم سرویس،پذیرش شبانه روزی،خانه داری میباشد تا مسافران تور دبی بهمن 96 در این هتل 4 ستاره اقامت خوب و رویایی را داشته باشند.

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی


هتل ازکت دبی

هتل ازکت از هتل های 4 ستازه تور دبی بهمن 96 میباشد.این هتل 4 ستاره دارای 80 اتاق میباشد.کارکنان این هتل با مسافران تور دبی به خوبی برخورد میکنند و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به آنها میباشد همچنین آنها مسلط به زبان های انگلیسی و عربی هستند تا راحت تر با مسافران و تور دبی از تبریزگردشگران ارتباط برقرار کنند.اتاق های این هتل تمیز و پاک هستند تا مسافران تور دبی بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند.استخر هتل هم دراختیار مسافران تور دبی اسفند 96 است تا بعد از یک روز تفریح و گردش بتوانند در استخر خستگی را از بدن خود دور کنند.

امکانات هتل ازکت دبی:رستوران،امکانات جلسه و ضیافت،فکس و کپی،بار،تور دبی نوروز 97گاوصندوق،باشگاه ورزشی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،خانه داری،پذیرش شبانه روزی میباشد تا مسافران تور دبی استفاده کنند و در این هتل لحظات خوبی تور دبی بهار 97را سپری کنند.

هتل ازکت دبی


هتل رویال آسکات دبی

هتل 4 رویال آسکات دبی از هتل های خوب میباشد که بهترین ها را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.مسافران تور دبی بهمن 96میتوانند در احساس خستگی نیز از استخر هتل نیز استفاده کنند و لذت ببرند.هتل رویال دارای 180 اتاق مجهز و پاک میباشد.موقعیت تور دبی نوروز 97جغرافیایی هتل رویال بسیار خوب و به مراکز خرید نیز دسترسی راحتی دارد.از امکانات خوب هتل نیز میتوانیم به:اتاقهای پاک و بدون،آسانسور،اتاقهای VIP،آرایشگاه،حمام ترکیتور دبی فروردین 97 و بخار،ماساژ،مرکز بدنسازی،خانه داری،انبار بار و چمدان،باغ میباشد که مسافران و گردشگران تور دبی اسفند 96 میتوانند استفاده کنند و تجربه یک سفر خوب را داشته باشند.

هتل رویال آسکات دبی


هتل نسیما رویال دبی

هتل 4 ستاره نسیما رویال از هتل های خوب 4 ستاره دبی میباشد که دارای 471 اتاق میباشد تور دبی بهمن 96که با بهترین امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت؛سشوار،تلوزیون ال سی دی میباشد.کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل 4 ستاره با مسافران تور دبی برخورد خوبی دارند و شبانه روزی در حال خدمت به آنها میباشند.فاصله این هتل تا دبی مال و ساحل جمیرا فقط 5 دقیقه میباشد.موقعیت جغرافیایی این هتل نیز بسیار خوب است.رستوران تور دبی فروردین 97هتل بهترین غذا ها را با بهترین مواد غذایی سرو میکند.مسافران تور دبی میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

امکانات هتل ویژه مسافران تور دبی:ترانسفر فرودگاه،استخر سرباز،اسپا،باشگاه سلامت،یک ساعت زنگ دار با داک آی پاد،آبگرم،کافي شاپ، خشکشویی،سشوار،آرايشگاه،فروشگاه، جکوزي،سونا،باشگاه بدنسازی،رستوران،رم سرويس میباشد که مسافران تور دبی اسفند 96 میتوانند استفاده کنند . لحظات خوبی را در این هتل 4 ستاره سپری کنند.

هتل نسیما رویال دبی





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل سابا دبی,هتل ویندام مارینا دبی,هتل اونیو دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: