هتل های 3 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در منطقه دیره قرار گرفته تور دبی اسفند 96است. این هتل با دارا بودن موقعیت منحصر به فرد در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، در نزدیکی بازارها و مراکز خرید و در 6 کیلومتری فرودگاهتور دبی فروردین 97 بین المللی قرار گرفته است. هتل سیتی استار خدمات خود را به صورت BB  ارائه می دهد و در مجموع دارای 100 واحد اتاق و سوئیت است که دارای امکانات مبلمان، تلویزیون، مینی بار، حمام احتصاصی،تور دبی نوروز 97 تهویه مطبوع، اینترنت و قفل درب الکترونیکی برای شما مسافران تور دبی می باشند. رستوران هتل سیتی استار به سبک بوفه است و قیمت تور دبیغذاهای عربی و بین المللی سرو می کند. دو کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که در یکی از آن ها هر شب یک گروه نمایش روسی به اجرای نمایش می پردازد. از دیگر امکانات هتل سیتی استار می توان به اجاره ماشین، مرکز تجارت، خدمات تور، تور دبی بهمن 96پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره تور لحظه آخری دبیکرد.

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی


هتل پالم دبی

هتل پالم یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در منطقه دیره و در خیابان الموتیناتور دبی اسفند 96 قرار گرفته است. این هتل در 400 متری ایستگاه مترو صلاح الدین و 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. این هتل خدمات خود را به صورت HB  به شما مسافران تور دبی ارائه می دهد. هتل دارای 81 واحد اقامتی است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و حمام می باشند. رستوران اصلی هتل در کنار استخر تور دبی نوروز 97قرار گرفته و صبحانه و ناهار را به صورت بوفه سرو می کند؛ یک رستوران هندی و یک کافه رستورانت نیز در هتل پالم وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، فروشگاه، لاندری،‌تور دبی بهمن 96روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی


هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در منطقه دیره و در خیابانتور دبی اسفند 96 سی و هفتم قرار گرفته است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای فرودگاه بین المللی قرار گرفته و تا جاذبه های گردشگری مثل برج ساعت فاصله کمی دارد. هتل قیمت تور دبیدارای 117 اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور دبی دارای امکانات مینی بار، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران هتل تور دبی دی 96در هنگام صبحانه به سبک بوفه بوده و در هنگام ناهار و شام غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. در بام هتل یک استخر روباز وجود دارد که در کنار آن یک کافیتور دبی نوروز 97 شاپ قرار دارد. هم چنین در مرکز اسپا هتل سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به بیلیارد، مرکز تجارت، خدمات تور، روم سرویس، لاندری و پذیرش 24 ساعته تور دبی بهمن 96اشاره کرد.

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی


هتل ارکید دبی

هتل ارکید یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در منطقه دیره و در نزدیکی برج تور دبی اسفند 96ساعت قرار گرفته است. فاصله این هتل تا نزدیکترین ایستگاه مترو حدود 800 متر است. هم چنین فاصله این هتل تا فرودگاه 3.5 کیلومتر و تا تور دبی زمستان 96مرکز شهر 11 کیلومتر است. این هتل دارای 84 اتاق است که سرویس دهی آن ها به صورت HB بوده و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت برای مسافران تور دبی هستند. در رستوران این هتل انواع غذاهای عربی و بین المللی سرو می شوند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل ارکید می توان تور دبی دی 96به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و ... تور دبی فروردین 97اشاره کرد.

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی


هتل فورچون دبی

هتل فورچون دیره یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در خیابان عمر بن خطاب و در پنج دقیقه ایتور دبی تعطیلات فروردین 97 ایستگاه مترو یونیون قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 15 دقیقه بوده و این هتل دارای سرویستور لحظه آخری دبی شاتل فرودگاهی نیز می باشد. هتل دارای 74 اتاق است که از بالکن هرکدام از آن ها می توان نمایی بسیار تماشایی از دبی را تماشا کرد؛ هم چنین این اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع،تور دبی دی 96 حمام، لوازم بهداشتی، سشوار و صندوق امانات هستند. صبحانه در این هتل به سبک بوفه صرف می شود و در دیگر وعده های غذایی می توانید غذای خود را از روی منو انتخاب تور دبی زمستان 96کنید. هتل دارای مرکز اسپا و سالن ماساژ است و هنگام بعدازظهر یک تیم انیمیشن به اجرای نمایش می پردازد. از دیگر امکانات هتل فورچون برای مسافران تور دبیمی توان به اسنک بار، کافی شاپ، خدمات تور، اجاره ماشین وتور دبی بهار 97 فروشگاه سوغاتی اشاره کرد.

هتل فورچون دبی

هتل فورچون دبی

هتل فورچون دبی


هتل نیهال دبی

هتل نیهال یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار گرفته است. تور دبی تعطیلات فروردین 97این هتل در فاصله 900 متری از ایستگاه مترو قرار داشته و به مراکز خرید شهر بسیار نزدیک می باشد. در هتل نیهال خدمات به صورت HB به شما مسافران تور دبی ارائه می شد. هتل دارای 70 اتاق از انواع اتاق استاندارد و سوئیت است که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، تلفن، حمام با سشوار و اینترنت تور دبی بهار 97هستند. هتل دارای سه رستوران است که غذاهای هندی، چینی و بین المللی سرو می کنند و چهار کافی شاپ نیز در مکان های مختلف هتل قرار گرفته اند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللیقیمت تور دبی تنها 4 کیلومتر است که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، مرکز تجارت، صرافی، صندوق امانات، لاندری تور دبی زمستان 96و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی





:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل سیتی استار دبی,هتل پالم دبی,هتل سان اند سند دبی,هتل ارکید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: