تفریحات دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از تور دبی فروردین 97بهترین و معروف ترین آثارهای تور دبی تعطیلات فروردین 97باستانی و فرهنگی دبی می باشد. موزه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات که با حضور دکتر «شیخ سلطان‌بن محمد القاسمی» فرماندار شارجه در روز 17 خرداد افتتاح‌ تور دبی اسفند 96شد، شامل گنجینه‌ ای از آثار هنری اسلامی از صدر اسلام تا‌کنون است. این موزه دارای هفت نمایشگاه بزرگ است که در هرکدام از غرفه هایتور دبی زمستان 96 قرآنی، خوشنویسی‌های اسلامی و ... آماده معرفی به گردشگران تور دبی می باشد.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

 


خانه شیخ سعید المکتوم دبی

خانه شیخ سعید المکتوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبیتور دبی دی 96 می باشد. این آثار باستانی یکی از قدیمی ترین چهره های باستان دبی است که ارزش دیدن را دارد. این خانه دارای یک حیاط بزرگ و ۵ قسمت مستقل برای خانواده هاست. ساخت و سازتور دبی زمستان 96 این خانه نمای بیشتری به خانه های یزدی ها دارد. گردشگران تور دبی می توانند در این موزه بسیار جذاب از عکس های تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی با قدمتی که به سال ۱۸۹۶ نهایت لذتتور دبی اسفند 96 را ببرند.

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی


مسجد شیخ زاید دبی

یکی از برترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی مسجد تور دبی دی 96شیخ زاید در شهر ابوظبی، امارات است.نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان برگرفته که بنیان‌ گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد به خاک سپرده شده است .مسجد شیخ زاید، تور دبی تعطیلات فروردین 97سومین مسجد جهان از نظر مساحت، و دهمین مسجد جهان از لحاظ حجم و بزرگی است که مورد توجه گردشگران تور دبی واقع گردیده است. تور دبی زمستان 96لازم به ذکر است که در این امارت افراد غیر مسلمان نمی توانند وارد شوند اما با گذر زمان چون این مکان یک جاذبه به شمار می آید مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته لذا آنان هم برای احترام بهتور دبی اسفند 96 اعتقادان مسلمانان از پوشش سر و بدن به هنگام بدو ورود استفاده می تور دبی فروردین 97کنند.

مسجد شیخ زاید دبی

مسجد شیخ زاید دبی


اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات دبی می باشد که برای اولین بار در کل خاورمیانه ارائه شده است. این اتوبوس تور دبی فروردین 97در خشکی به شکل یک اتوبوس و در دریا به شکل زیر دریایی عمل می کند. گردشگران تور دبی می توانند با اتوبوس, سفری مهیج و تور دبی اسفند 96فراموش نشدنی را تجربه کنند. راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی


اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی یکی از بهترین منطقه تاریخی تور دبی نوروز 97در دبی می باشد. مسافران تور دبی که علاقه بسیاری به قایق سواری دارند می توانند در این اسکله از قایق های چوبی استفاده کنند و از این قایق سواری بسیار مهیج نهایت لذت را ببرند. زمان کاری این اسکله از 5 صبح تا نیمه شب می باشد. مسافران تور دبی بهمن 96 می توانند با استفاده از مترو در ایستگاه الغبیبه پیاده شده و از این اسکله استفاده کند. هزینه استفاده از قایق های موجود در این اسکله 1 درهم میتور دبی اسفند 96 باشد.

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی

 


پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو از پارک های درخشان تور دبی نوروز 97دبی میباشد که هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور دبی برای دیدن این پارک میروند.این پارک برای هر فرد وردی میگیرد اما برای کودکان زیر 3 سال و همچنین افراد معلول ورودی رایگان گذاشته است.این پارک در تور دبی زمستان 96دسامبر سال 2015 ساخته شده است.ساعت ورود به این پارک 4 بعدازظهر است اما بهترین زمان رفتن به گاردن گلو 5:30 بعد از ظهر تا مسافران تور دبی دی 96 بتوانند هم روز این پارک را ببینند و هم غروب و شب گاردن گلو را ببینند و لذت ببرند.مطمئنا هر کسی که برای اولین بار به این پارک میرود تصور میکنند که این پارک با بهترین مواد ساخته شده و هزینه زیادی برده است اما برخلاف تصورات گاردن گلو از مواد بازیافتی،بطری های تور دبی بهمن 96پلاستیکی،فنجان های چینی و مواد که قابل بازیافت هستندتور دبی فروردین 97 ساخته شده است.مسافرانتور دبی میتوانند در پارک زیبا لحظات خوبی را در کنار خانواده سپری کنند.

پارک گاردن گلو دبی

 


بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

آب و هوای دبی کویری است به همین دلیل این کشور با ساخت اکوسیستم جدید در حال جذب مسافران و گردشگران تور دبیاست.این درخت در سیاره سبز قرار گرفته است.این مکان توریستی سرپوشیده از بهترین جاذبه های گردشگری تور دبی است که اکوسیستم واقعی را برای مسافران تور دبی بهمن 96 شبیه سازی کرده است و دارای 3000 نوع گونه گیاه و حشره و جانور را در خود جای داده است.ساخته شدن سیاره سبز به منظور جمع آوری مردم است تور دبی فروردین 97تا بتوانند با حیات وحش بیشتر آشنا شوند.در این مکان درخت مصنوعی به خوبی دیده میشود.راه ارتباط با تنه درخت از طریق آب‌ نما و آبشاری که از چند طبقه سرازیر شده است می‌ باشد. این آبشار موجب مه‌آلود شودن فضای داخل برج می‌شود.مسافران تور دبی دی 96 حتما اگر به دبی سفر کردند این مکان توریستی را حتما ببینند مطمئنا پشیمان تور دبی نوروز 97نخواهند شد.

 





:: برچسب‌ها: تفریحات دبی,موزه تمدن اسلامی شارجه دبی,خانه شیخ سعید المکتوم دبی,مسجد شیخ زاید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: