جاذبه های گردشگری چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیوار چین

دیوار چین یکی از جاذبه های گردشگری چین و یکی از عجایب تور چین تعطیلات فروردین 97هفت گانه جهان می باشد که بی شک به گوش همه آشناست. این دیوار برای جلوگیری از حمله کشور های شمالی به چین به صورت تکه تکه بر روی کوه تور چین بهمن 96ها ساخته شد و بعد ها در سال 221 بعد از وحدت دوک ها این دیوار به هم متصل شد و طول آن به 6000 متر مربع رسید که برابر گردش بر روی کره زمین می باشد و متعلق به سلسله مینگ می باشد. دیوار چین تور چین اسفند 96از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان و از سمت غرب به دروازه جایو گوان متصل است. این جاذبه گردشگری مهم تور چین فروردین 97چین در سال 1987 به ثب جهانی رسید. در سفرتان با تور چین امکان این را خواهید داشت تا از دیدن این جاذبه حیرت انگیز لذت ببرید.

دیوار چین

دیوار چین


 

شهر ممنوعه چین

 

شهر ممنوعه چین یکی جاذبه های گردشگری مهم چین به حساب می آید که وسعتش 150 هزار متر می باشد وتور چین نوروز 97 دارای 70 ساختمان با 9000 اتاق می باشد و در قدیم محل پادشاهی مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف ها از رنگ زرد استفاده شده است کهتور چین بهمن 96 نشانه امپراطوری در چین است. در دور این شهر خندقی به عرض 52 متر و طول 3800 متر برای محافظت از امپراطور حفر شده است. در این شهر تور چین زمستان 96برای ذخیره آب از 300 ظرف فلزی استفاده می شود که 18 عدد که مورد استفاده کاخ است روکش طلا دارد و باقی ظرف ها دارای روکش فلزی و برنزی است. جوانان و دختران امپراطور در سمت شرق یعنی سمت طلوع آفتاب که نشانگر جوانی و تور چین اسفند 96طلوع دوباره می باشد زندگی می کنند و در سمت غرب یعنی سمت غروب آفتاب که به معنای گذر عمر می باشد افراد مسن زندگی میتور چین فروردین 97 کنند. در سفرتان با تور چین امکان این را خواهید داشت تا به این شهر بروید و چیز های جالبی را نظاره گر تور چین نوروز 97باشید.

 

 

 

شهر ممنوعه چین

 

شهر ممنوعه چین

 

شهر ممنوعه چین


شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ یکی از مناطق روستایی و یکی از جاذبه های گردشگری چین تور چین تعطیلات فروردین 97می باشد که در آن تعداد زیادی از کانال ها و پل ها وجود دارد که به جذابیت های این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است.تور چین بهمن 96 شهر لی جیانگ در چین با عنوان ونیز چینی شناخته می شود. در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور چین نباید از آن غافل باشند و در سفر خود حتما از این شهر بازدید داشته باشند. در شهر لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله تور چین زمستان 96شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به این شهر بروید و لحظات تور چین بهار 97خوشی را تجربه کنید.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین


کوه چان بای شان چین

کوه چان بای شان یکی از جاذبه های گردشگری چین و مرز بین کشور چین و کره شمالی می باشد. کوه چان بای شان در استان جین لی در شمال شرقیتور چین دی 96 این کشور واقع شده است. کوه چان در سال 1980 در لیست مناطق حفاظت شده بین المللی سازمان ملل به ثبت تور چین اسفند 96رسیده و سرچشمه 3 رود سون هوا جیانگ, تون من جیانگ و یالون جیانگ می باشد. کوه چان بای از سنگ بخارای سفید تشکیل شده به همین دلیل به قله یخیتور چین بهمن 96 معروف است. این کوه آتشفشانی که از قرن 16 میلادی تا به حال 3 بار فوران کرده است دارای منظره زیبایی می باشد که از آن جمله می تور چین نوروز 97توان به استخر تیان چی, جنگل یوه هوا, جنگل زیر زمینی, درختان سرو زیبا, چشمه گرم, دهانه هی فونگ, جنگل سنگ های اسفنجی, دره بزرگ, باغ کوهستانی, قله اصلی کوه اشاره نمود. مردمانی که در این کوه زندگی می کنند قوم "من" نامیده می شوند. این کوه همچنین تور چین بهار 97به زمین مقدس نیز معروف است. در سفرتان به چینامکان این را خواهید داشت تا به دیدن قله یخی بروید و از تور چین زمستان 96سفرتان لذت ببرید.

 

کوه چان بای شان چین


غارهای ژیجین چین

غارهای ژیجن یکی از جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود, تعداد زیادی ازتور چین دی 96 غارهایی که در دنیا به وجود آمده است به دلیل عبور آب از بین شکاف سنگ های آهک است. به این ترتیب که با عبور آب از داخل این سنگ ها آهک تور چین نوروز 97ذره ذره تحلیل رفته و باعث ایجاد شکاف ها و دهانه های بزرگ تر می شود. این دهانه ها و شکاف ها بعد از گذشت هزاران سال به غارهای بسیار بزرگی تبدیل می شوند که تور چین فروردین 97از جمله ی آن ها می توان به غارهای ژیجین چین اشاره نمود. غارهای ژیجین چین مساحتی حدود 30000 متر مربع و گاهی ارتفاعی معادل 185 متر را دارند. رودخانه ای که در زمان قدیم رودخانه این غارها را تشکیل داد اکنون خشک شدهتور چین اسفند 96 اما نهرها و جریان آب زیرزمینی هنوز در این غارها جریان دارند و مناظر بسیار زیبایی را برای گردشگران تور چین به وجود آورده است. در سفرتان به چین امکان این را خواهید تور چین زمستان 96داشت تا از این جاذبه زیبا دیدن نمایید و لذت ببرید.

غارهای ژیجین چین

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری چین,دیوار چین,شهر ممنوعه چین,شهر لی جیانگ چین ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: