دیدنی های چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

شهر گویلین چین

یکی از زیباترین و چشم نوازترین شهرهای چین بی شک شهر گویلین می باشد که جنگل هایتور چین بهار 97 سرسبز آن را احاطه کرده است. در کنار این شهر رودخانه لی وجود دارد که خود یکی از جاذبه های کشور چین است. از مناطق دیدنی شهر گویلین می توان به تپه تور چین زمستان 96خرطوم فیل, رودخانه شکوفه های هلو و آبشار گودنگ اشاره نمود که به جذابیت های این شهر افزوده است. درست است که کشور چین در سال های اخیر به فرهنگ تور چین اسفند 96غرب متمایل شده اما شهر گویلین همچنان آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کرده است. گردشگران عزیز تور چین می توانند با دیدن از این شهر سفر خود را خاطره انگتور چین دی 96یز کنند.

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین


معبد بودا چین

در قسمت غربی شانگهای, معبد معروف و مقدسی وجود دارد که متعلق به بودائی هاست. تور چین بهار 97در سال 1882 معبدی قدیمی در این محل برای حفظ دو مجسمه سنگی بودا وجود داشت. این دو مجسمه از بودا نه تنها جزء آثار کمیاب و مقدس تور چین اسفند 96به شمار می آید بلکه جزء کارهای چینی زیبا هم هستند. بودای نشسته 190 سانتی متر قد دارد و بودای دراز کشیده 96 سانتی متر طول دارد و به سمت راست تور چین دی 96خود دراز کشیده است. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به دیدن این بنای تاریخی بروید.

معبد بودا چین


قصر تابستانی چین

قصر تابستانی پکن که در سال 1750 میلادی ساخته شده, یک شاهکار کامل درطراحی تور چین بهار 97باغ های چینی به حساب می آید. در این محوطه چشم انداز طبیعی, تپه ها, آبشار ها, پل ها و قصر های ساخت دست بشر ترکیب شده و مجموعه ای زیبا وتور چین بهمن 96 ارزشمند را ایجاد کرده است. این مجموعه باستانی دو عنصر طبیعی دارد, یکی از آنها تپه ای با ارتفاعی حدود 60 متر است و دیگری دریاچه ای است به نام کومینگ که حدود دو سوم مساحت کل مجموعه را تشکیل داده است. این مکان زیبا هر تور چین زمستان 96ساله تعداد زیادی بازدید کننده از کشور های مختلف دارد. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به بازدید از این بناتور چین اسفند 96 بروید و از تماشایش لذت ببرید.


کاخ پوتالا چین

قصر پوتالا یکی از جاذبه های گردشگری چین می باشد که نام صومعهتور چین بهمن 96 مقدس بودائیان و اقامتگاه سابق دالایی لاما است که در شهر لهاسا در تبت قرار دارد و نامش را از کوه پوتالا که کوهی مقدس در آئین بودایی است, گرفته است, که هم اکنون بهتور لحظه آخری چین «موزه دولتی چین» تبدیل شده است. این قصر از شاهکارهای مهم معماری تبتی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. قصر پوتالا شامل قصر سفید و قصر سرخ و ساختمان‌ های الحاقی آن‌ها است. تور چین تعطیلات فروردین 97قبر هشت دالایی لاما در عمارت قصر سرخ قرار دارد. قصر پوتالا دارای بیش از یک‌ هزار اتاق است که بیش از بیست هزار مجسمه و آثار ارزشمند و بی‌ نظیر هنری در این قصر وجود دارد. با وجود اینکه قصر پوتالا دارای یک‌ هزار اتاق است, اما اتاق خواب شخصی دالایی لاما, تنها دارای مساحتی به اندازه ۴۶۵ متر مربع بوده است. این قصر محل تور چین فروردین 97و اقامتگاه دائمی دالایی لاما بود, تا اینکه تنزین گیاتسو, ۱۴اُمین دالایی لاما و دالایی لامای کنونی, در پی اشغال نظامی تبت توسط جمهوری خلق چین و قیام ناموفق ۱۹۵۹ میلادی به هندوستانتور چین اسفند 96 گریخت. قصر پوتالا که مظهر بودائیسم تبتی است بر فراز کوهستان سرخ در مرکز دره لهاسا و در ارتفاع ۳۷۰۰ متری از سطح زمین واقع شده است. این کاخ از جاذبه های مهم چین می باشد که نظر هر بیننده ای را جلب میکند, در سفرتان به چین فرصت را از دست ندهید به بازدید از این بنای تاریخیتور چین زمستان 96 بروید.


پل شیشه ای چین

پل شیشه ای یکی از جاذبه های گردشگری چین به حساب می آید که تور چین بهمن 96خیلی ها بر این باورند که این پل یکی از عجایب نیز می باشد. این پل در سال 2014 در ارتفاع 300 متری از سطح دره, با 430 منر طول و 1/8 متر عرض تور لحظه آخری چینساخته و به بهره برداری رسید. در ساخت این پل شگفت انگیز از 99 شیشه دوجداره استفاده شده تور چین نوروز 97و به گفته یکی از سازندگان: این پل را به رنگ سفید در آورده اند تا در ابر ها به صورت یک پل نامرئی نمایش داده شو. ظرفیت اینتور چین اسفند 96 پل چیزی حدود 800 نفر در روز می باشد. در این پل طناب فنر دار بانجی جامپینگ هم موجود است که از بلند ترین طناب بانجی جامپینگ که 233 متر ارتفاع دارد 60 متر بلند تر است. این پل دومین پل شفاف موجود در چینتور چین زمستان 96 است. در سفرتان به چین به بازدید این جاذبه پر از هیجان سری بزنید و سفری لذت بخش تور چین نوروز 97را تجربه کنید.

پل شیشه ای چین

پل شیشه ای چین


منطقه بوند شانگهای چین

منطقه بوند شانگهای یکی از جاذبه های گردشگری چین می باشد که در اینتور چین تعطیلات فروردین 97 منطقه می توانید شاهد معماری های گوناگونی مانند: گوتیک, رنسانس, باروک, رمانتیسیسم, کلاسیک و ... باشید . با رفتنتور چین نوروز 97 به این منطقه این حس به شما القا خواهد شد که چند کشور مختلف را دیده اید. منطقه بوند به عنوان سمبلی زیبا برای چین می باشد که هر روزه گردشگران زیادی به بازدید از این منطقه می روند. اگر بتور چین بهمن 96ه عکاسی علاقه دارید بی شک یک روز کامل شما برای عکس گرفتن در باند گرفته خواهد شد. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به این منطقه گردشگری بروید و لحظات خوشی را تور چین اسفند 96سپری کنید.

منطقه بوند شانگهای چین

منطقه بوند شانگهای چین

 





:: برچسب‌ها: دیدنی های چین,شهر گویلین چین,معبد بودا چین,قصر تابستانی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: