مکان های دیدنی چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

دره جیوژایگو یا پارک ملی جیوژایگو یکی از مکان های دیدنی چین به مساحت ۷۲ هزار هکتار تور چین اسفند 96در شمال سیچوان و درجنوب غربی چین است. دره جیوژایگو یکی از مناطق حفاظت شده‌ می باشد که دارای چندین آبشار و دریاچه است و حدود ۱۴۰ گونه پرنده و نیز شماری از گونه‌های گیاهی و جانوری در خطر انقراض در این دره وجود دارند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به بز کوهی سیچوان و پاندای بزرگ اشاره کرد. این منطقهتور چین نوروز 97 در سال ۱۹۹۲ به عنوان مکانی طبیعی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. دره و رود جیوژایگو هفتمین میراث زیبای طبیعی جهان و از دیدنی های کشور چین از دید یونسکو شناخته می‌شود. قابل‌ توجه‌ ترین ویژگی این منطقه زیبا, آب شفاف و زلال رود است که با انعکاس تصاویر زیبای اطراف در آن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ های طبیعت را در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد. دیدنی ها چین بدون تردید مشابه این تور چین بهار 97ترکیب رنگ‌ های طبیعی و زیبایی‌ های آن را در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. اگرچه می‌ توان دیوار چین را بزرگ‌ ترین مقصد گردشگران تور چین از جنبه تاریخی دانست, اما باید اذعان داشت منطقه جیوژایگو اصلی‌ ترین هدف گردشگران برای بازدید از مناطق طبیعی در کشور چین محسوب می‌شود. مردم چین اعتقاد دارند این تور چین فروردین 97منطقه یکی از شگفتی‌ های طبیعی جهان به شمار می‌ رود. مناطق اطراف رود جیوژایگو زیستگاه بیش از 140 پرنده, گیاه و حیوان منحصربه‌ فرد است که مشهورترین این جانوران خرس معروف پانداست. در سفرتان به چینتور چین دی 96 امکان این را خواهید داشت تا در به بازدید از این نقاشی بسیار زیبای پروردگار بروید و از تماشایشتور چین از شیراز لذت ببرید.

دره جیوژایگو چین

دره جیوژایگو چین


شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین

شهر ساخته شده از یخ یکی از کارناوال های معروف برف و یخ جهان می باشد که درتور چین بهار 97 شهر هاربین در ایالت هیلونگ‌ ژیانگ در شمال شرقی چین قرار دارد. صدها مجسمه بسیار بزرگ و خاص برفی و یخی دو طرف حاشیه رودخانهتور چین فروردین 97 سونگوا صف می‌کشند و این رودخانه هاربین را قطع می‌کند. در این جشنواره نمونه‌ های یخیِ معبد های چینی و ژاپنی, آسمان‌ خراش, اژدها و انواع هیولاهای دریایی را به چشم می بینید. مجسمه‌ ها توسط حدود 15 هزار کارگرتور چین اسفند 96 تراشیده و توسط دانشجویان محلی رشته مهندسی طراحی می‌ شوند و معمولا اواخر دسامبر آماده‌اند؛ هر تور چین از شیرازچند جشنواره به طور رسمی تا 5 ژانویه آغاز نمی‌شود. در طول شب مجسمه‌ ها را با فانوس‌ها و نورهای لیزری روشن و رنگی می کنند. نتیجه این‌ کار جادویی است به نحوی که نفس را در سینه حبس می‌کند. این مجسمه‌ ها به خاطرتور چین دی 96 همسایگی با هوای سرد روسیه تا اواخر فوریه (اوایل اسفند) سرپا هستند و بعد از آن شروع می کنند به آب شدن. جشنواره هاربین از سال 1963 راه اندازی تور چین نوروز 97شده و در حال حاضر یکی از 4 کارناوال بزرگ یخ و برف در دنیاست. این جشنواره حدود یک میلیون بازدیدکننده دارد. بسیاری توریست‌ های چینی هستند که از نقاط گرم‌ تر این کشور به دیدن مجسمه‌ های یخی و برفی تور چین زمستان 96می‌آیند. اگر قصد سفر به چین را دارید در اسفند ماه به این کشور سفر کنید تا شاهد این تور ارزان چینکارناوال دیدنی باشید.

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین

 

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین


راه آهن چینگهای، تبت چین

تبت یک ناحیه ی جغرافیایی در غرب چین است که بیش از 2400000 کیلومتر مربع تور چین بهار 97مساحت داشته و یکی از پنج ناحیه خودمختار چین محسوب می شد. راه آهن چینگهای یکی از طولانی ترین و مرتفع ترین راه آهن های جهان است که مسیر پکن بهتور چین زمستان 96 لهاسا را طی می کند. این خط آهن حدود 1956 کیلومتر طول داشته و دارای 49 ایستگاه می باشد. در برخی نقاط ارتفاع خطوط آهن به 4000 متر از سطح دریا نیز می رسد. در طول مسیر، قطار از طبیعت بکر و تور چین اسفند 96زیبای چین عبور می کند و جنگل، کوهستان و رودهای زیادی را پشت سر می گذارد. سفر از ایستگاه ابتدایی تا ایستگاه پایانی با این قطار زمان زیادی طول تور چین بهمن 96می کشد و هزینه ای حدود 1260 یوان در بر خواهد داشت که البته شما مسافران تور چین می توانید تنها چند ایستگاه با آن سفر تور چین نوروز 97کنید.

راه آهن چینگهای، تبت چین

راه آهن چینگهای، تبت چین


پارک ملی دره 9 روستا چین

پارک ملی دره 9 روستا یا تور ارزان چینهمان پارک ملی جیوژایگو در واقع دره بسیار زیبایی است که درتور چین تعطیلات فروردین 97 جنوب غربی چین و استان سیچوان این کشور قرار دارد. این پارک با مساحتی حدود 72 هزار هکتار چندین دریاچه و آبشار را در خود جای داده است و تور چین دی 96دارای پوشش گیاهی منحصر به فردی است. در هر فصلی از سال که به این پارک بروید دارای زیبایی خاص خود می باشد و بیشتر شبیه یک رویا است تا واقعیت. این تور چین زمستان 96پارک ملی در سال 1992 به عنوان هفتمین میراث زیبای طبیعی جهان توسط یونسکو به ثبت رسید. حدود 140 نوع پرنده زیبا و گونه های دیگری از حیوانات مانند بز بومی این منطقه با نام سیچوان و پاندا در این پارک ملی تور چین اسفند 96زندگی می کنند. رودخانه ای که از این پارک عبور می کند آب بسیار شفافی دارد به طوری که انعکاس طبیعت را به روشنی می توانید در آن مشاهده کنید. اگر از تور چین بهمن 96علاقه مندان به محیط زیست و طبیعت هستید به شما پیشنهاد می کنیم در سفر خود به چین حتما ازاین پارک زیباتور چین نوروز 97 دیدن نمایید.

پارک ملی دره 9 روستا چین

پارک ملی دره 9 روستا چین


بودای غول پیکر لشان چین

در جنوب استان سیچوان چین و در نزدیکی شهر لشان، در کنار کوهستان تور چین دی 96امی یک مجسمه غول پیکر وجود دارد که نام آن بودای بزرگ یا به چینی 乐山大佛 است. این مجسمه که بر روی یک رودخانه قرار دارد وتور چین فروردین 97 مانند یک سد بزرگ عمل می کند بزرگترین مجسمه بودا در جهان تور چین اسفند 96شناخته می شود که طول آن به 71 متر و عرض آن به 28 متر می رسد. گفته می شود این مجسمه نخستین عبادتگاه بودایی است که از تاریخ ساخت آن اطلاعات درستی در دسترس نیست و تنها تور چین تعطیلات فروردین 97می دانیم که متعلق به دوران سلسله تانگ است. این مجسمه عظیم الجثه در سال 1969 در بین آثار جهانیتور چین زمستان 96یونسکو به ثبت رسیده است. این مجسمه به صورت نشسته است و هر روزه بودایی های زیادی برای عبادت آن با قایق می روند. شما مسافران تور چین نیز می توانید در طول سفر خود از این مجسمهتور چین بهمن 96 دیدن فرمایید.

بودای غول پیکر لشان چین

بودای غول پیکر لشان چین





:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی چین,دره جیوژایگو چین,پارک ملی دره 9 روستا چین,بودای غول پیکر لشان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: