هتل های چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پانگا 7 استار پکن چین

هتل 5 ستاره پانگا از هتل های خوب 5 ستاره در پکن میباشد که با ارائه بهترین خدمات تور چین تعطیلات فروردین 97و امکانات هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور چین میباشد.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های بزرگ و زیبا میباشندتور ارزان چین که مورد توجه مسافران تور چین قرار گرفته است.این هتل دارای امکاناتی مانند:استخر سر پوشیده،مرکز سلامت و آبگرم،صرافی،امکانات اتاق VIP، اتاقهای پاک و بدون،مرکز بدنسازی،ماساژ، خانه داری،انبار بار و چمدان،تاقهای ضد صدا،خدمات کفش و واکس،تور چین اسفند 96خشکشویی،لباسشویی،خدمات تورها است تا مسافران تور چین بتوانند در زمان نیاز ار آنها استفاده کنند.گردشگران تور چین بهار 97 با انتخاب این هتل میتوانند تجربه یک سفر خوب را همراه خانواده خود داشته باشند.

هتل پانگا 7 استار پکن چین

هتل پانگا 7 استار پکن چین


هتل کت کور پکن چین

هتل 5 ستاره کت کور همه روزه آماده پذیرایی از مسافران تور چین میباشند.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های پاک و تمیز میباشد که مجهز بودن آنها از بهترین حسن های این هتل محسوب میشود.کارکنان هتل نیز با مهربانی با مسافران تور چین بهار 97 برخورد میکنند و همچنین به درخواست آنها ترانفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.مسافران تور چین نیز میتوانند از این هتل دوچرخه نیز کرایه کنند.از امکاناتتور ارزان چین خوب هتل میتوانیم:امکانات باربیکیو،منوهای رژیمی،خشکشویی،تور چین بهمن 96اتو کشی،بالکن،تهویه،رستوران،محل مخصوص کشیدن سیگار،سرویس مستخدم،خدمات تورها،لباسشویی،گاوصندوق،کرایه دوچرخه،بار مخصوص تنقلات اشاره کرد که گردشگران و مسافران تور چین تعطیلات فروردین 97 میتوانند استفاده کنند و در این هتل 5 ستاره اقامت خوبی را داشته باشند و تور چین نوروز 97لذت ببرند.

هتل کت کور پکن چین


هتل حیات ریجنسی هانگزو چین

هتل حیات ریجنسی یکی از هتل های 5 ستاره شهر هانگزو می باشد که در محله هوبینگ و تور چین اسفند 96در کنار دریاچه زیهو قرار گرفته است. این هتل مجلل دارای این هتل در 29 کیلومتری فرودگاه شهر هانگزو و در 5 کیلومتری ایستگاه قطار تور چین نوروز 97قرار گرفته است. هتل حیات ریجنسی دارای 390 اتاق می باشد که از نوع استاندارد و دلوکس بوده و برخی از آن ها دارای نمای دریاچه می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای چینی و بین المللی تور چین بهمن 96در مقابل شما پخته و سرو می شوند؛ هم چنین می توانید با درخواست از رسپشن صبحانه را در اتاق صرف نمایید. در مرکز اسپا هتل یک استخر سرپوشیده بسیار زیبا وجود دارد که دیواره های آن شیشه ای بوده و از آن می توانید دریاچه را تماشا کنید. تور چین بهار 97هم چنین در این مرکز اسپا مرکز تناسب اندام، سونا ، سالن ماساژ و جکوزی نیز وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، تور چین زمستان 96آرایشگاه، کافی شاپ، رستوران گردان، لاندری، روم سرویس و مرکز تجارت اشارهتور چین فروردین 97 کرد.

هتل حیات ریجنسی هانگزو چین

هتل حیات ریجنسی هانگزو چین


هتل تای او هریتیج هنگ کنگ چین

هتل تای او هریتیج یکی از هتل های 5 ستاره هنگ کنگ است که در جزیره لانتائو تور چین دی 96هنگ کنگ قرار گرفته است. این هتل در گذشته های دور یک ایستگاه پلیس دریایی بوده است که اکنون به یک هتل 5 ستاره بدل گشتهتور چین فروردین 97 است. هتل دارای تنها 9 اتاق بسیار زیبا و با دکوراسیون روشن می باشد کهتور چین اسفند 96 تمامی آن ها دارای منظره دریای جنوبی چین می باشند. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، اینترنت، مبلمان، حمام و چای ساز وجود دارند.تور چین نوروز 97 رستوران هتل تای او هریتیج که به صورت آلاکارته است انواع غذاهای بین المللی را برای شما مسافران تور چین سرو می کند. در اطراف هتل یک باغ بسیار زیبا وجود دارد که مکان مناسبی برای گردش است. تور چین بهمن 96اگر به دنبال مکانی آرام و به دور از هیاهو برای استراحت می گردید این هتل می تواند برای شما گزینه مناسبیتور چین زمستان 96 باشد.

هتل تای او هریتیج هنگ کنگ چین

هتل تای او هریتیج هنگ کنگ چین


هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

هتل ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره شهر پکن است که در منطقه دونگ چنگ این شهر قرار گرفته است. این هتل لوکس و بسیار بزرگ در 22 طبقه ساخته شده و دارای 1312 اتاق می باشد. اتاق های هتل از انواع استاندارد، دلوکس و سوئیت می باشند و برای شما مسافران تور چین دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، میزکار، تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد. در رستوران هتل ماریوت سیتی صبحانه به صورت بوفه سرو تور چین زمستان 96می شود و برای ناهار و شام منویی از غذاهای آسیایی، ایتالیایی و و غربی در اختیار شما قرار می گیرد. هم چنین می توانید از کافی شاپ و اسنک بار هتل نیز استفاده نمایید. این هتل دارای یک مرکز اسپا باتور چین دی 96 تمامی امکانات شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و باشگاه بدنسازی می باشد. از دیگر امکانات هتل ماریوت سیتی وال می توان به اجاره ماشین، اجاره دوچرخه، مرکز تجارت، خدمات تور چین اسفند 96تور و ... اشاره کرد. 

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین





:: برچسب‌ها: هتل های چین,هتل پانگا 7 استار پکن چین,هتل کت کور پکن چین,هتل حیات ریجنسی هانگزو چین ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: