مراکز خرید چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید سیلک پکن چین

مرکز خرید سیلک یکی از محبوب ترین مراکز خرید چین به حساب تور چین تعطیلات فروردین 97می آید که در منطقه پکن تور چین اسفند 96 واقع شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع مایهتاجتان اعم از: کیف و کفش, پوشاک و ... را پیدا کنید اما مهم ترین چیزی که این مرکز خرید را محبوب و معروف کرده است پارچه های ابریشمی و ابریشم هایی می باشد که در این مرکز خرید به فروش می رسد زیرا که هم قیمتش تور چین بهمن 96خوب است و هم جنسش. در سفرتان با تور چین امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری تور چین نوروز 97کنید.

مرکز خرید سیلک پکن چین


مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

مرکز خرید آی اف سی مال یکی از بهترین مراکز خرید شانگهای چین می باشد و در 6 طبقه مجزا با بهترین و به روز ترین برند های دنیا,تور چین نوروز 97 پارکینگ, سرویس بهداشتی, محیطی برای استراحت, رستوران کافی شاپ و ... آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور چین اسفند 96 می باشد. شما در این مرکز خرید به راحتی, بدون هیچ محدودیتی و تور چین زمستان 96با قیمتی مناسب می توانید به خرید بپردازید و از لحظات خود لذت ببرید. در سفرتان بهتور چین بهمن 96 چین به این مرکز خرید معروف در شانگهای سر بزنید و لحظات زیبایی را بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین


مرکز خرید راین بو شنزن چین

مرکز خرید راین بو از بهترین رستوران های چین استتور چین بهمن 96 که تمام اجناس و وسایل این مراکز خرید برند و با کیفیت است تا مسافران تور چین راضی از این مجموعه بروند.این مرکز خرید دارای شعبه های زیادی است.مرکز خرید راین دارای تمام اجناس است تا مسافران تور چین اسفند 96 در زمان بسیار کم تمام خرید خود را از این مرکز خریداری کنند.

 


مرکز خرید تی مال گوانجو چین

چین کشوری است با کلی توریست که هر ساله و هر روزه تعداد زیادی از توریست ها و مسافران تور چین به این کشور سفر میکنند و علاوه بر دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی از بازار های این کشور نیز بسیار دیدن و خرید میکنند. روزانه تعداد زیادی از مسافران تور چین دی 96 در بازار ها و مراکز خرید چین ازدحام میکنند تا تمام وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند این بازار ها بسیار بزرگ و تمام وسایل ها و اجناس ها با کیفیت هستند تا مسافران و توریست های تور چین اسفند 96 راضی از این مراکز خرید بیرون بروند.مرکز خرید تی مال مهمترین و مشهور ترین مراکز خرید چین شناخته شده است که تمام اجناس این بازار برند و مارک هستندتور چین بهمن 96در این مرکز خرید داروخانه،رستوران،کافی شاپ،خدمات و تفریحی و... وجود دارد تا مسافران تور چین بتوانند با خیال راحت تمام کار های خود را انجام دهندتور چین نوروز 97 در زمان بسیار کم.

مرکز خرید تی مال گوانجو چین


مراکز خرید شانگهای بهشت خرید چین

این مرکز خرید بهشت یا پارادایس معروف ترین مراکز خرید چین است.مسافران و گردشگران تور چین میتوانند تمام خرید های خود را از این مرکز خرید انجام دهند زیرا تمام اجناس این بازار با کیفیت هستند به همین دلیل مسافران تور چین دی 96 از این مرکز خرید بهشت راضی تور چین بهار 97هستند و هر ساله تعداد مشتریان تور چین بیشتر میشود.

مراکز خرید شانگهای بهشت خرید چین


مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید میسون مد از بهترین مراکز خرید چین شناخته شده است. در واقع تور چین بهار 97اشرافی ترین مغازه در کل این خیابان به حساب می رود. خیابان هوای های بیش از نیمی از شهرت خود را مدیون همین مجموعه میسون مد است.مسافران تور چین بهمن 96 میتوانند مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین برند ها را در این مرکز خرید پیدا کنند.برند های مانند :Gucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally  Kenzo

گردشگران و مسافران تور چین میتوانند تمام اجناس مورد نیاز خود را با بهترین تور چین تعطیلات فروردین 97کیفیت از این مرکز خرید خریداریی کنند.

مرکز خرید مدیسون مد چین





:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین,مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین,مرکز خرید سیلک پکن چین,مرکز خرید تی مال گوانجو چین ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: