هتل های ارزان کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان پرواز قرار دارد. تور کیش بهار 97هتل در نزدیکی پارک آهوان قرار دارد که یکی ازپارک جنگلی های بسیار زیبای کیش است. هتل دارای 42 اتاق است که شامل اتاق های یک تا چهار تخته است که بسیار تمیز بودهتور کیش بهمن 96 و دارای امکانات صبحانه، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون است. هتل تا مراکز خرید و ساحل فاصله دارد ولی هتل برای حل این مشکل گشت تور کیش زمستان 96رایگان در نظر گرفته است. پرسنل این هتل آموزش دیده هستند و برخورد بسیار مناسبی با مهمانان تور کیش دارند.

دیگر امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

خشکشویی، لاندری،‌ تاکسی سرویس، چایخانه سنتی،تور کیش فروردین 97 فضای سبز

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره تور کیش نوروز 97است که با موقعیت مکانی بسیار خوب و در کنار تور کیش بهمن 96مراکز خریدی مانند پردیس قرار دارد. ساختمان هتل 4 طبقه است و دارای 64 باب اتاق با منظره ی دریا است. اتاق های هتل از نوع دو تا چهارتخته هستند که برای مسافران تور کیش امکانات و خدمات مینی بار غیررایگان، صبحانه،‌ تهویه مطبوع و سرویس رنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و غذاهای ایرانی سرو می کند. کافی شاپ بیست و چهار ساعته هتل تور کیش فروردین 97در لابی قرار داشته و انواع نوشیدنی و بستنی را سرو می کند. خارج از هتل فضای سبز زیبایی وجود دارد که یک کافی شاپ تور کیش زمستان 96تابستانه در آن قرار گرفته است.

دیگر امکانات هتل آرامیس :

ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، اینترنت در لابی، لاندری، خشکشویی، روم سرویستور کیش بهار 97 و صندوق امانات

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در موقعیت بسیار خوبی نسبت تور کیش بهار 97به مراکز خرید و ساحل قرار دارد. هتل 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله داشته و روبروی بازار ونوس قرار دارد. هتل با معماری زیبا و در پنج طبقه با 60 اتاق مجهز و منظره رو به دریا تور کیش تعطیلات فروردین 97ساخته شده است. رستوران هتل با ظرفیت 210 نفر انواع غذاهای ایرانی ، بین المللی و فست فود را با منوی انتخابی سرو می کند. در اطراف هتل فضایتور کیش دی 96 سبز و آلاچیق برای استراحت مسافران تور کیش قرار دارد.

دیگر امکانات هتل گراند :

اینترنت، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، چایخانه سنتی،تور کیش اسفند 96 گیم نت

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که به تازگی و در سال 1394 بازسازی شده است. موقعیت هتل نسبتا خوب است و در نزدیکی مراکز تفریحی مانند بولینگ مریم و ساحل بانوان قرار دارد. واحد های اقامتی هتل به صورت سوئیت هایی زیبا با سقف شیروانیتور کیش اسفند 96 است که در میان یک باغ زیبا قرار دارند. این سوئیت ها به شما مسافران تور کیش امکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون را ارائه تور کیش بهمن 96می دهند. رستوران شاندیز VIP که یکی از معروف ترین رستوران های جزیره است در این هتل قرار دارد که می توانید صبحانه، ناهار و شام تور کیش نوروز 97را در آن صرف کنید.

دیگر امکانات هتل اسپادانا کیش :

ترانسفر فرودگاهی رایگان، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، کافی شاپ، صندوقتور کیش دی 96 امانات هتل های کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

 


هتل ریان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان قائم در نزدیکی میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد. هتل روبروی بازار زیتون قرار داشته و به دیگر مراکز خرید تور کیش نوروز 97جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای دو فاز است که فاز اول در سال 1380 و فاز دوم در سال 1390 افتتاح شد. هتل دارای 80 اتاق است که از انواع دو تخته تا چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، صبحانه، سرویس ایرانی و فرنگی و تلفن است. رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقهتور کیش تعطیلات فروردین 97 همکف فاز اول قرار داشته و غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. ترانسفر فرودگاهی رایگان و گشت رایگان به جزیره از تور کیش دی 96امکانات خوب این هتل است.

دیگر امکانات هتل ریان قائم کیش :

کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اجاره اتومبیل، وسایل بدنسازی و تور کیش اسفند 96خدمات برای معلولین

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش





:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,هتل ریان قائم کیش,هتل اسپادانا کیش,هتل گراند کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: