هتل های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تعطیلات کیش

این هتل یکی از هتل های سه ستاره جزیره است که در کنار ساحل خلیچ فارس قرار دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و علاوه بر نزدیکی به دریا به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای 70 واحد اقامتی شامل آپارتمان، سوئیت و اتاق است که به شما مسافران گرامی تور کیش امکانات یخچال،‌ صبحانه،‌ چای ساز، اینترنت و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند و تور کیش بهار 97کافی شاپ هتل در محیط زیبای فضای سبز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. در ایام خاص و جشن ها در لابی هتل برنامه و موسیقی زنده اجرا می شود. این هتل برای شما مسافرانتور کیش نوروز 97 دارای امکانات تفریحی نیز هست و شما می توانید از سالن بیلیارد، اسپا و پینگ پنگ استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل تعطیلات کیش :

فروشگاه، آتلیه عکس، اتاق جلسات، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی تور کیش تعطیلات فروردین 97رایگان، روم سرویس، خشکشویی

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل در خیابان رودکی و در کنار مجتمع پردیس یک قرار داشته و به دیگر مراکز خرید و هم چنین مراکز تفریحی جزیره نزدیک است. ساختمان هتل با نمای سفید رنگ و معماری زیبا طراحی شده است؛ هتل در سال 1388 افتتاح شدهتور کیش اسفند 96 است و تقریبا نوساز محسوب می شود. هتل 4 طبقه است و دارای 77 اتاق است که منظره رو به دریا دارند. این اتاق تور کیش بهار 97ها از انواع یک تخته، دوتخته، سه تخته و سوئیت هستند که به شما مسافران گرامی تور کیشامکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و حمام هستند که البته حمام در برخی واحدها دارای وان و جکوزی نیز هست. رستوران هتل با نام ساینا انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را با منوی دلخواه شما در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. هتل سارا دارای سالن های همایش و کنفرانس نیز هست. می توانید تور کیش دی 96ر کافی شاپ 24 ساعته هتل انواع دسر و نوشیدنی را میل کنید و یا در فضای سبز زیبای هتل و در چایخانه تور کیش فروردین 97سنتی آن نوشیدنی گرم میل کنید.

دیگر امکانات هتل سارا کیش :

اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجارهتور کیش بهمن 96 ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان یکی از هتل تور کیش اسفند 96های 3 ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی دریا و در میدان ساحل جزیره قرار دارد. این هتل هم چنین با داشتن فاصله کم از مراکز خرید و تفریحی از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل پارسیان کیش در سال 1374 ساخته شده و ساختمان آن دارای 3 طبقه است. اتاق تور کیش دی 96هاتی هتل دارای منظره زیبای خلیج فارس هستند و امکانات دیگری هم چون مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون را به مسافران تور کیش نوروز 97 ارائه می دهند. رستوران پارسیان واقع در هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کند.در فضای سبز اطرافتور کیش زمستان 96 هتل یک چایخانه سنتی قرار دارد که می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در آن میل کنید. هم چنین می توانید از مسیر مخصوص دوچرخه سواریتور کیش بهمن 96 استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل پارسیان کیش :

سالن همایش، کافی شاپ، امکانات برای معلولین، روم سرویس،تور کیش زمستان 96 پذیرش شبانه روزی،‌ اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات برای معلولین، خدمات راهنمای تور

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

 


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در موقعیت مکانی منحصر به فرد در نزدیکی مراکز خرید، مراکز تفریحی و ساحلتور کیش تعطیلات فروردین 97قرار دارد. هتل در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل با ظاهری زیبا و در سه طبقه بنا شده است و دارتور کیش اسفند 96ای 28 اتاق از انواع دو تا چهار تخته است. اتاق ها برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات صبحانه، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار تور کیش زمستان 96داشته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما مهمانان تور کیش دی 96 سرو می کند.در فضای سبز اطراف هتل یک کافی شاپ سنتی وجود دارد که می توانیدتور کیش فروردین 97 برای نوشیدن چای و استراحت از آن استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل پارس نیک کیش :

ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، تور کیش بهمن 96امکانات برای معلولین، پارکینگ

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از هتل های 2 ستاره جزیره است تور کیش فروردین 97که در ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است. هتل از موقعیت خوبی برخوردار بوده و در نزدیکی اسکله تفریحی و بازار ونوس قرار دارد. هتل به صورت ویلایی ساخته شده و مجموعه های اقامتی آن سوئیت های یک تا تور کیش بهار 97سه خوابه هستند که امکانات تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه و مبلمان را به شما مسافران گرامیتور کیش ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه تور کیش زمستان 96است که می توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل سالار کیش :

رستوران، کافی شاپ، لابی، اینترنت، تور کیش دی 96ترانسفر

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل پارس نیک کیش,هتل پارسیان کیش,هتل سارا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: