دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک دلفین ها کیش

یکی از بزرگترین پارک های تفریحی جزیره کیش که در جنوب شرقی این جزیره قرار گرفته است تور کیش بهار 97پارک دلفین ها می باشد. این پارک با مساحتی حدود 100 هکتار و در سال 1382 افتتاح شد. پارک دلفین ها دارای قسمت های متفاوتی مانند دلفیناریوم، باغ پرندگان و تور کیش دی 96فضای سبز است. دلفیناریوم مجموعه با استخری با حجم 18000 مترمکعب به عنوان اولین دلفیناریوم ایران فعالیت خود را آغاز کرد. در این دلفیناریوم چندین گونه دلفین ، شیردریایی و پستانداران آبزی وجود دارد که همه روزه برای شما مسافران تور کیش نمایش های موزیکال جذاب اجرا می کنند. گفتنی است که آکواریوم این مجموعه به صورت اختصاصی از ژاپن به ایران آورده شده است. فضای تور کیش اسفند 96سبز این مجموعه که بسیار بزرگ است حدود 25 گونه گیاهی متفاوت را در خود جای داده است و مکان بسیار مناسبی برای تفریح و استراحت تور کیش زمستان 96می باشد. هم چنین باغ پرندگان این پارک مجموعه بسیار متفاوت و جذابی از پرندگان سراسر دنیا است.

پارک دلفین ها کیش

پارک دلفین ها کیش

 


بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان یکی از بوستان های زیبای جزیره کیش است ه در انتهای خیابان فردوسی تور کیش زمستان 96قرار گرفته است. این بوستان که مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع دارا می باشد دارای یک محوطه بزرگ فضای سبز، یک باغ وحش وتور کیش نوروز 97 پارک بازی کودکان است. در سال 1363 و با افتتاح بوستان آهوان، 30 آهو تور کیش بهار 97از جزیره خارک به این پارک آورده شد. این آهوها به زاد و ولد پرداخته اند و اکنون بوستان آهوان به محل زندگی آن ها تبدیل شده است. جالب است بدانید آهوها تور کیش دی 96تنها گونه حیوانی هستند که آزادانه در این پارک رفت و آمد می کنند. در قسمت باغ وحش حیواناتی مانند شیر، روباه، گوزن و میمون درون قفس نگهداری می شوند که شما گردشگران تور کیش می توانید با تهیه بلیط از آن ها دیدن فرمایید. در پارک یک قطار کوچک تفریحی قرار دارد که می توانید بر آن سوار شوید و از نقاط مختلف پارک دید نمایید و از آهوها عکس های به یاد تور کیش اسفند 96ماندنی بگیرید.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

 


کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است. این تور کیش فروردین 97کشتی در اصل یک کشتی به گل نشسته است که از سال 1345 در ساحل جزیره و در نزدیکی ساحل باغو به گل نشست. به علت این که مالک آخر این کشتی یونانی بوده است تور کیش اسفند 96به کشتی یونانی معروف شده است. کشتی یونانی در سال 1322 و توسط یک شرکت انگلیسی ساخته شد و تا زمان به گل نشستن چندینتور کیش زمستان 96 مالک مختلف از جمله دو مالک ایرانی داشته است. در هنگام به گل نشستن نام آن کولا اف بوده است و می گویند مالک آن برای گرفتن حق بیمه از شرکت انگلیسی آن را در ساحل رها کرده است. این کشتی در سال تور کیش دی 96خلیج فارس منظره بسیار زیبایی ایجاد کرده است که نظر گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند. البته گفتنی است که به علت برخورد موج دریا با کشتی در حال پوسیدگی و از بین رفتن است و به تازگی زمزمه تور کیش تعطیلات فروردین 97هایی مبنی بر تخریب و ذوب کردن آن به گوش میتور کیش نوروز 97رسد.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش


گذر هنرمندان کیش

در ضلع غربی جزیره کیش و حد فاصل میدان سنایی تا میدان ساحل گذرگاهی وجود دارد که به تور کیش بهمن 96آن گذر هنرمندان گفته می شود. در گذر هنرمندان سردیس هایی از شخصیت های معروف کشور به منظور معرفی این هنرمندان به گردشگران تور کیش قرار داده شده است؛ هم تور کیش اسفند 96چنین در کنار این مجسمه ها قسمت کوتاهی از زندگی نامه این بزرگان برای آشنایی بیشتر نوشته شده است. از مشاهیری کهتور کیش نوروز 97 مجسمه آن ها در گذر هنرمندان وجود دارد می توان به امیرکبیر، شهریار، فرشچیان، جلال آل احمد، عزت الله انتظامی، پروین اعتصامی، حسین بهزاد و غلامحسین بنان اشاره کرد. گفتنی است که این گذر از سال 1378 افتتاح شده و هر سال بر تعداد تور کیش فروردین 97مجسمه های آن افزوده می شود.

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ یکی از پارک های ساحلی جزیره کیش است که در ساحل جنوب شرقی جزیره تور کیش فروردین 97قرار دارد. این پارک بسیار زیبا با مساحت حدود 15000 متر مربع که در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته هرروز تفریحگاه شمار زیادی از مسافران تور کیش است. فضای سبز پارک سیمرغ بسیار زیبا بوده و انواع درختان بومی جزیره مانند انجیر معابد، نخل و اکالیپتوس را در خود جای داده است. در کنار این پارک دلفیناریوم معروف تور کیش بهمن 96کیش قرار دارد که می توانید از ان نیز بازدید کنید. پیست دوچرخه سواری سرتاسری جزیره از پارک سیمرغ عبور می کند و یک ایستگاه دوچرخه نیز در این پارک وجود دارد که می توانید از آن دوچرخه اجاره کنید. هم چنین در پارک سیمرغ زمین های بدمینتون، میز تنیس روی میز و پیست اسکیت سواری نیز وجود دارند. یکی از نکات بسیار جالب توجه این پارک وجود آلاچیق هایی است که ازتور کیش تعطیلات فروردین 97 برگ درختان نخل درست شده اند و می توانید در آن ها به استراحت بپردازید.پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,پارک دلفین ها کیش, بوستان آهوان کیش,کشتی یونانی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: