دیدنی های ترکیه
نوشته شده توسط : fariba ardam

مسجد آبی ترکیه

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی یکی از مناطق تاریخی ترکیه می باشد که در استانبول واقع شده است و پذیرای مسافران و گردشگران تور ترکیه می باشد. این مسجد به دلیل داشتن کاشی های آبی رنگ به مسجد آبی شهرت یافته است. مسجد آبی در دوران تور ترکیه فروردین 97حکومت سلطان احمد و در بین سال های 1609 تا 1616 ساخته شد. مسجد دارای 6 مناره می باشد, که بعد از اتمام ساخت این مسجد مناره هفتم در کعبه تور ترکیه زمستان 96ساخته شد تا تعداد مناره های این مسجد با مسجد کعبه یکی نباشد. زنان برای ورود به این مسجد باید حجاب کامل داشته باشند. در سفرتان به استانبول امکان این را خواهید داشت تا به این مسجد بروید و تور ترکیه اسفند 96عکس های زیبایی بگیرید.

مسجد آبی ترکیه

 


دودکش های پریان گورمه ترکیه

دودکش های پریان گورمه یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد که هر روزه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور ترکیه به بازدید از این جاذبه می آیند. در کاپادوکیا صخره های عجیب و غریب است که در میان آن ها مخروط های آتشفشانی وجود دارد که به این تور ترکیه زمستان 96مخروط ها دودکش پریان گفته میشود. به علت فرسایش بادی و آبی دو لایه آتشفشانی به وجود آمده است. دودکش های پریان مدل های مختلفی مانند, نوک تیز, قارچ, ستونی, کلاه هستند. در سفرتان تور ترکیه اسفند 96به ترکیه امکان این را خواهید داشت تا از این دودکش ها دیدن نمایید.

 


ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل ترکیه و دریای مدیترانه است که مسافران تور ترکیه میتوانند در این ساحل لحظات خوشی را داشته باشند. در این ساحل کافی شاپ نیز وجود دارد تا گردشگران در هر زمان از این کافی شاپ و نوشیدنی هایش لذت ببرند. تور ترکیه اسفند 96ساحل پاتارا دارای یک گونه لاک پشت در حال انقراض است که تولید مثل میکند. در نزدیکی این ساحل ساختمانی وجود دارد که بعد ها تبدیل به افسانه بابا نوئل شده است. به مسافران پیشنهاد میتور ترکیه فروردین 97 شود اگر به ترکیه سفر کردند از این ساحل زیبا و دیدنی دیدن فرمایند و از سفرشان تور ترکیه بهار 97لذت ببرند. 

ساحل پاتارا ترکیه


مسجد ایاصوفیه ترکیه

یکی از معروف ترین دیدنی های ترکیه مسجد ایاصوفیه ترکیه می باشد که در بخش تور ترکیه تعطیلات فروردین 97اروپایی استانبول ترکیه و در محله ای پر رفت و آمد و توریستی, در جوار هتل ها, مراکز خرید, و دیدنی های ترکیه واقع شده است. این مسجد در دوره امپراتوری بیزانس در سال 532 میلادی با دستور امپراتور کنستانتین اول ساخته شد. در معماری بنای‌ مسجد ایاصوفیه‌‌ طاق‌ها و ستون‌ها به طرز زیبایی با هم هماهنگ است. 4 ستون بزرگ و با تور ترکیه اسفند 96شکوه, شبیه‌ پای‌ فیل‌, 4 طاق مسجد ایاصوفیه ترکیه را‌ بالا نگاه داشته اند‌ و گنبد بزرگ ایاصوفیه بر روی‌ این ستون ها قرار داده شده اند‌‌. عمق‌ گنبد 18 متر, و ارتفاع آن  از تور ترکیه دی 96سطح زمین 56 متر است و قطر آن‌ 33 متر‌ به همراه دو نیم گنبد است. به مسافران و گردشگران تور ترکیه پیشنهاد می کنیم که حتما به این موزه بروید و از آنتور ترکیه بهار 97 دیدن نمایید.

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه


برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول در جزیره کوچکی در تنگه بسفر واقع شده است. این برج بر اساس افسانه تور ترکیه نوروز 97ای قدیمی نامگذاری شده که بر طبق آن, پیشگویی از گزیده شدن دختر امپراطور بیزانس توسط مار خبر می دهد و امپراطور برای اینکه دختر زیبا و دلبندش را از گزند تور ترکیه بهمن 96مار و وقوع این اتفاق دور کند, تصمیم می گیرد که او را به قلعه ای که برفراز صخره ها ساختند, منتقل نمایند. ولی عاقبت دختر نگون بخت از طریق نیش ماری که در سبد انگور پنهان شده بود, به کام مرگ می رود. برج دختر ترکیه استانبول یکی از بناهای زیبا و دوست داشتنی در بین گردشگران و مسافران تور ترکیه می باشد. این برج برای قرن ها به عنوان فانوس دریایی مورد استفاده تور ترکیه اسفند 96قرار می گرفت, اما در حال حاضر داخل این برج تغییر شکل داده شده و تبدیل به رستوران ها و کافه های خوبی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد. قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران را به این مکان زیبا برسانند. در سفرتان به استانبول امکان این را خواهید داشت تا بهتور ترکیه دی 96 بازدید از این بنا بروید و لحظات خوشی را تجربه نمایید.

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول


دریاچه وان ترکیه

یکی از دیدنی های زیبای ترکیه دریاچه وان است که جزو بزرگترین دریاچه های ترکیه تور ترکیه تعطیلات فروردین 97می باشد که در غرب شهر وان واقع شده است. کوه سبحان به ارتفاع 40588 متر و در قسمت جنوبی آن, کوه های اختیار شهاب قرار گرفته‌ اند. تور ترکیه نوروز 97دریاچه وان ترکیه دارای 120 کیلومتر طول, 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق می باشد که عمیق ترین بخش آن 451 متر است. مساحت این دریاچه 3755 کیلومتر مربع می باشد. دریاچه وان تور ترکیه دی 96سواحل شنی دارد و شبکه راه ها به آن می‌رسد. آب آن شفاف و نمک دار و برای شنا مناسب است. به گردشگران تور ترکیه پیشنهاد می کنیم که حتما به دریاچه وان ترکیه بروند و از منظره تور ترکیه بهمن 96زیبا آن دیدن نمایند. در سفرتان به ترکیه هنگام بازدید از دریاچه دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید.

دریاچه وان ترکیه

دریاچه وان ترکیه





:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,برج دختر ترکیه استانبول,مسجد ایاصوفیه ترکیه,ساحل پاتارا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: