هتل های ارزان کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شایلی کیش

هتل 3 ستاره شایلی در اواخر اسفند سال 1394 در جزیره زیبای کیش به بهره برداری رسید. این هتل تور کیش اسفند 96دارای 40 واحد با ظرفیت 87 تخت می باشد. این هتل به مراکز خرید و دریا بسیار نزدیک است. فاصله هتل شایلی تور کیش زمستان 96 تا فرودگاه 7 کیلومتر می شود. از امکانات هتل شایلی کیش برای مسافران تور کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، فضای سبز و... اشاره کرد.

 


هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش از هتل های تک ستاره کیش و وابسته به مخابرات است تور کیش دی 96که به تازگی بازسازی شده و نزدیک بازار عرب های تور کیش نوروز 97 واقع شده است. هتل دیدار از مرکز جزیره تور کیش زمستان 96 دور است اما به اسکله میرمهنا نزدیک است. این هتل دارای 52 اتاق و 140 تخت می باشد. امکانات هتل تور کیش اسفند 96دیدار شامل رستوران، کافی شاپ، لابی، نمازخانه، یخچال، تلویزیون و ماهواره می تور کیش زمستان 96باشد.

 


هتل پالاس کیش

یکی از هتل های 5 ستاره کیش هتل پالاس است که در موقعیتتور کیش دی 96 خوبی قرار گرفته است. وجه تمایز هتل پالاس نسبت به هتل های دیگر کیش استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما با گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی تور کیش اسفند 96می باشد. فاصله هتل پالاس تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است.


 


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش که در بلوار خاتم واقع تور کیش بهمن 96شده است. این هتل پذیرای گردشگران خارجی است که دارای ویزای کیش می باشند. هتل آسیا کیش دارای 19 باب اتاق می باشد که قیمت ارزان و مناسبی دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز تور کیش اسفند 96شهر 15 دقیقه می باشد. هتل آسیا دارای رستوران، کافی شاپ و فضای سبزتور کیش زمستان 96 است.

 


هتل فانوس کیش

هتل فانوس در دسته هتل های 2 ستاره تور کیش نوروز 97 است. این هتل صرفاً پذیرای مسافرین خارجی هستند که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند. هتل فانوس برای آن دسته از گردشگران تور کیش که تمایل دارند به مراکز خرید و بازارهای تور کیش بهمن 96 نزدیک باشند مناسب نیست زیرا این هتل از مراکز خرید جزیره فاصله زیادی دارد. امکانات هتل فانوس کیش رستوران، کافی شاپ، مینی بار، صندوق امانات، سالن ورزشی، بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، خشکشویی و ماهواره می باشد.

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,هتل شایلی کیش,هتل دیدار کیش,هتل پالاس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: