هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت تور کیش دی 96کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاقتور کیش بهمن 96 ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 تور کیش نوروز 97افتتاح شده است. مسافران تور کیش در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

 

هتل ترنج کیش

 


هتل گامبرون کیش

هتل 5 ستاره گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا تور کیش دی 96با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد.

گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرقالی ها بوده است تور کیش اسفند 96که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت.

این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شدهتور کیش نوروز 97 و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل گامبرون کیش

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،تور کیش بهمن 96استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبزتور کیش دی 96، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.

 


 


هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش یکی از هتل های مدرن 4 ستاره که در خیابان امیرکبیر قرار دارد. اکثر اتاق های این هتل رو به دریا هستند و دارای امکانات مبله، چای ساز، سرویس بهداشتی فرنگی و مستر می باشد. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، تور کیش بهمن 96ترانسفر فرودگاهی، محوطه سرسبز، اینترنت و...اشاره کرد. این هتل آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد تا سفر خوشی را تور کیش دی 96داشته باشند.

 

 


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش جزو هتل های 2 ستاره است که در سال 1379 در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث گردید و در پلاژ بانوان کیش قرار گرفته است. هتل اسپادانا کیش به صورت هتل آپارتمان و سوئیت های ساحلی است. فاصله هتل اسپادانا تا فرودگاه 10 دقیقه می تور کیش زمستان 96باشد.

امکانات هتل اسپادانا برای میهمانان تور کیش شامل رستوران، کافی شاپ، اتاق بیلیارد،تور کیش اسفند 96 مینی بار، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، لاندری و اتاق بیلیارد می تور کیش نوروز 97باشد.


 


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان هتل یک ستاره می باشد که خارج از محدودهتور کیش نوروز 97 اصلی شهر قرار دارد. قیمت این تور کیش اسفند 96هتل ارزان و مناسب می باشد. این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. امکانات هتل شامل رستوران، کافی شاپ، لابی تور کیش زمستان 96و پارکینگ می باشد.

 


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس یکی از هتل های تک ستاره کیش با قیمت مناسب می باشد. برای مسافران تور کیش که قصد اقامت در هتل ارزان را دارند و اتاق های 4 و 5 تخته را می خواهند گزینه مناسبی است. هتل ققنوس از لحاظ دسترسی به مراکز خرید و اسکله هایتور کیش اسفند 96 تفریحی در موقعیت مناسبی قرار گرفته است. از امکانات هتل می توان رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لابی، ماهواره، اینترنت، یخچال و تلویزیون نام برد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا

 


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از هتل های 2 ستاره تور کیش اسفند 96 است. این هتل دارای 28 اتاق با امکانات لازم برای گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه، تا مرکز خرید 5 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه می باشد. ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 است. از دیگر امکانات هتل عالی قاپو می توان به یخچال، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

آدرس هتل: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، هتل عالی قاپو کیش

 





:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل ترنج کیش,هتل گامبرون کیش,هتل فرشتگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: