دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک ساحلی ماهیگیر در سواحل شرقی جزیره کیش با مساحت 4 هزار متر مربع واقع شده است. مجسمه مرد ماهیگیر به طول 12 متر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور نظاره گر زیبایی های این پارک ساحلی است. در پارک ساحلی مرد ماهیگیرتور کیش دی 96 دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بنا شده است و این دو آب نما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. گردشگران تور کیش می توانند در استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل تور کیش بهمن 96 استراحت کنند و از این طبیعت زیبا لذت ببرند. زیر پای مجسمه مرد ماهیگیر 500 متر مربع فضای سبز با انواع گیاهان بومی جزیره و گونه های سازگار با شرایط اقلیمی تور کیش اسفند 96 است.

 

 


موزه و نماد کیش

موزه و نماد شهری کیش یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و سیاحتی و تور کیش بهمن 96که از دو بخش اصلی تشکیل گردیده است و در سایت موزه کیش به وسعت 61 هکتار در ساحل غربی جزیره حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور واقع گردیده است. این تور کیش نوروز 97نماد یک سازه بتونی به طول 50 متر است که به شکل دو صدف و مرواریدی در میان آن طراحی شده است. در قسمت پایین نماد، موزه کیش در یک طبقه به وسعت 3500 متر مربع قرار دارد که شامل 4 سالن گالری، تور کیش اسفند 96آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی خواهد بود. این موزه پس از ساخت به دومین سازه بلند پس از برج میلاد تبدیل خواهدتور کیش دی 96 شد.

 


جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش جزیره ای خالی از سکنه و آرام با ساحلی شنیتور کیش بهمن 96 و تخته سنگهای زیبا محلی مناسب برای تفریح و شنا در ساحل و گرفتن حمام آفتاب می باشد. این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است که گردشگران زیادی را جذب کرده است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی همچون پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری مانند باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحراییتور کیش اسفند 96 در آنجا یافت می شوند. فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد انها کمتر از 100 خانوار می باشد صید و غواصیتور کیش دی 96 است.

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش

 


اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش دارای طول 860 متر و عرض 160 متر می باشد که شامل 5 برج در کیش است. و تور کیش زمستان 96با سرعتی به میزان 28 تا 62 کیلومتر در ساعت و در یک زمان می تواند به 12 نفر همزمان سرویس دهی دهد. این مکان برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی مناسب می باشد زیرا مطابق با استاندارهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد شده است. اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ و آلاچیق دارد.تور کیش اسفند 96 این مجموعه به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای فوق العاده زیبایی را برای گردشگران و مسافران تور کیش به نظاره در تور کیش دی 96می آورد.

اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش

 


پارک خانواده کیش

یکی دیگر از مکان های تفریحی کیش پارک خانواده کیش می باشد که این پارک در منطقه میرمهناتور کیش زمستان 96 واقع شده است. این پارک دارای امکاناتی همچون آمفی تئاتر، رینگ دوچرخه سواری، آبنمای اینتراکتیو، حوضچه، زمین بازی، زیمت بدمینتون،تور کیش نوروز 97 تنیس روی میز، آلاچیق، پارکینگ و سایبان چادری می باشد. به مسافران و گردشگران تور کیش پیشنهاد می کنیم مه به پارک خانوده کیش بروند و لحظات خوشی را در کنار خانوداه تور کیش دی 96سپری نمایند.

پارک خانواده کیش

پارک خانواده کیش

 


باشگاه سوارکاری در کیش

یکی از تفریحاتی که هرساله تعداد زیادی از مسافران تور کیش را از سراسر ایران به خود جذب می کند،اسب سواری در سواحل نیلگون خلیج فارس می باشد،این باشگاه در شمال جزیره کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد تور کیش نوروز 97و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد. به طوری كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ كورس(جایگاه ویژه برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش راه اندازی شده است.این باشگاه همکنونتور کیش زمستان 96 50 راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب را دارا می باشد.

 باشگاه سوارکاری در کیش

 





:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,پارک ساحلی مرد ماهیگیر,موزه و نماد کیش,جزیره هندورابی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: