هتل های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تماشا کیش

از جمله هتل های سه ستاره کیش می باشد که با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوبی که ارائه می دهد و محبوبیت زیادی بین مسافران تور کیش  دارد. این هتل در سال  1377 بنا بلیط کیش نوروز 97شده است, ساختمان هتل دو طبقه می باشدبلیط کیش زمستان 96 و دارای 62 واحد اتاق می باشد. مرکز خرید زیتون و سارینا در نزدیکی این هتل بلیط کیش بهمن 96قرار دارد و تا پارک دلفین 8 دقیقه و تا فرودگاه  10 دقیقه فاصله زمانی دارد. لابی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت در لابی, تاکسی سرویس, خشک شویی, ترانسفر رایگان, فرودگاهی, سشوار, یخچال, سیستم بلیط کیش اسفند 96تهویه هوا و... دیگر خدمات می باشد.


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش و در رده ی هتل های سه ستاره کیش قرار دارد و دارای فضای دنج و آرامش بخشی است. بلیط کیش فروردین 97این هتل در خیابان جهان واقع شده است بلیط کیش بهمن 96و یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش به شمارمی آید. هتل سیمرغ دارای 80 واحد ویلایی به همراه امکانات رفاهی و بهداشتی را برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است. هتل سیمرغ کیش بلیط کیش نوروز 97در فاصله کمی تا بازار مرجان و پارک ساحلی سیمرغ بلیط کیش زمستان 96واقع شده است و 13 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه  دارد که یکی از بهترین محاسن این هتل به شمار می آید .  امکانات این هتل نظیر تلویزیون,پارکینگ, بلیط اصفهان کیشنماز خانه و اینترنت, پذیرش 24 ساعته, فکس, اتاق بلیط کیش اسفند 96چمدان و... می باشد.


هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس کیش فعالیت خود را در سال 1394 بلیط کیش دی 96شروع کرد, این هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر و بلور دریا واقع شده است. ساختمان هتل دو طبقه می باشد و 37 واحد اتاق به همراه تمام امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و لازم به ذکر است که قیمت اقامت در هتل پارس نیک بسیار مناسب بوده و یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها برای مسافران به شمار می آید. بازارهای ونوسبلیط کیش اسفند 96 مروارید و زیتون از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل می باشد و شما می توانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.سیستم تهویه هوای مطبوع,  بلیط کیش زمستان 96اینترنت, زمین تنیس, تاکسی سرویس,بلیط کیش نوروز 97 مینی بار,  یخچال و تلویزیون داخل اتاق از جمله امکانات رفاهی در این هتل می باشد.


هتل آریان کیش

هتل آرین کیش در سال 1378 ساخته شده است, ساختمان بلیط کیش فروردین 97هتل دو طبقه می باشد و 67 واحد اتاق برای اقامت مسافران تور کیش دارد. هتل آرین یکی از مناسب ترین هتل ها برای اقامت مسافران تور کیش می باشد هتل  چهار ستاره آریان کیش از موقعیت مکانی مناسبی خوبی برخوردار بلیط کیش نوروز 97می باشد بطوری که از شرق به بازار پانیذ و پردیس و از طرف جنوب به بازار مروارید می رسد. از امکانات این هتل می توان رستوران, کافی شاپ, بیلیارد, بلیط کیش دی 96اینترنت, روم سرویس, اجاره ماشین, خدمات بلیط مشهد کیشترانسفر فرودگاهی و ... نام برد.


هتل هلیا کیش

هتل سه ستاره آرامش کیش در سال 1390 تاسیس شد, این بلیط کیش فروردین 97هتل دارای دو ساختمان در کنار هم می باشد و 67 واحد اتاق برای اقامت  مسافران تور کیش می باشد. مرکز خرید زیتون و ونوس قرار دارد و در نزدیکی اسکله تفریحی و مرکز ورزشهای دریایی واقع شده است و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. امکانات رفاهی بلیط کیش دی 96در این هتل شامل رستوران, کافی شاپ, استقبال فرودگاهی, خشکشویی, بلیط تهران کیشاینترنت و... می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های ساحلی کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: