بهترین کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam


یکی از هتل های سه ستاره کیش هتل آبادگران کیش است که بلیط کیش نوروز 97می تواند با قیمت مناسب امکانات خوبی در اختیار شما قرار دهد. این هتل در سال 1378 بلیط کیش زمستان 96در زمینی به مساحت 7000 متر مربع بنا شده است و دارای 76 اتاق میباشد. هتل آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی کنار رستوران میر مهنا واقع شده است و فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی کیش دارد. بلیط کیش فروردین 97شما می توانید از پیست دو چرخه سواری و قایق سواری و تفریحات دیگر در این ساحل لذت ببرید. اگر شما قصد خرید دارید مراکز خرید زیتون و سیتی سنتر و هایپر در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. دیگر خدمات که هتل برای مسافران تور کیش کیش تدارک دیده است, ترانسفر بلیط کیش اسفند 96فرودگاهی و مینی بار, خشک شویی, اینترنت پر سرعت و ... خدمات می باشد.

 

 

 


هتل جام جم کیش


یکی از هتل های تاپ کیش هتل سهبلیط تبریز کیش ستاره جام جم می باشدبلیط کیش زمستان 96 که به علت قیمت مناسب و داشتن امکانات رفاهی خوب یکی از پر طرفدار ترین هتل ها در بین مسافران تور کیش می باشد و از طرفی این هتل به مراکز خرید ونوس و زیتون نزدیک می باشد و 15 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه دارد. این هتل دارای 51 اتاق و سوئبلیط کیش نوروز 97یت می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به یخچال تلویزیون لوازم بهداشتی بلیط کیش اسفند 96می باشد. این هتل خدماتی نظیر سونا ,جکوزی, خوشکشویی, کافی نت ,تاکسی سرویس, لابی, رستوران, کافی شاپ, ماهواره, سالن بیلیارد, اینترنت در لابی, نمازخان, چایخانه سنتی, پارکینگ اختصاصی, پارکینگبلیط کیش فروردین 97 مسقف, لاندری, آسانسور, سالن کنفرانس, خدمات خانه داری, تاکسی سرویس, صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.


هتل ستاره کیش 


هتل ستاره طلایی یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد. قیمت بسیار مناسب و امکانات بلیط کیش نوروز 97خوبی که در اختیار مسافران تور کیش ارائه می دهد و این امر باعث شده خیلی از گردشگران این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل ستاره طلایی دارای 42 اتاق و 22بلیط کیش بهمن 96 واحد دو خوابه و سه خوابهبلیط کیش زمستان 96 و 12 واحد آن تک خوابه می باشد و 8 واحد آن ظرفیت 4 نفره می باشد. امکاناتی که برایبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 مسافران تهیه شده است نظیر نماز خانه, اینترنت, قیمت بلیط کیشتاکسی سرویس, بلیط کیش فروردین 97کافی شاپ, رستوران و... می باشد. پرسونل هتل طلایی کیش تلاش می کنند شرایطی ایده آل و مطلوب برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران در طول مدت اقامتشانبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 دارند ایجاد کنند تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند.


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل هاییبلیط کیش دی 96 است تازه تاسیس کیش می باشد که در سال 93 بهره برداری رسیده است و رده ی هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. مدیریت هتل پرسنل بسیار مجربی را برای فراهم کردن رفاه مسافران تور کیش و گردشگران استخدام کرده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد و طراحی لوکسی بلیط کیش نوروز 97برای اتاق ها در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید داشتهبلیط کیش اسفند 96 باشید فاصله تا مراکز خرید پردیس 3 دقیقه با ماشین, فاصله تا مرکز خرید مروارید 5 دقیقه با ماشین فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر 10 دقیقه, نرخ بلیط کیشفاصله تا مرکز خرید مرجان 6 دقیقه با ماشین میباشد. از امکانات این هتل شامل بسته آرایشی و بهداشتی,یخچال, تلوزیون LCD, سیستم بلیط کیش بهمن 96تهویه مطبوع, تلوزیون, سرویس بهداشتی ایرانی, حمام, سرویس بهداشتیبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 فرنگی, اینترنت در اتاق, تلفن و ... می باشد.  

 


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد که در زمینی بلیط کیش دی 96به مساحت 5000 متر مربع بنا شده است, طراحی این هتل برگرفته شدهبلیط کیش نوروز 97 از سبک معماری دوره هخامنشیان می باشد. مساحت لابی هتل 1000 متر مربع است و دارای 3 طبقه و 72 اتاق به همراه امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازارچه مریم و بازار عربها در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله زمانی این هتل تا اسکله تفریحی 5 دقیقه با ماشین و 15 دقیقه پیاده روی می باشد.بلیط کیش بهمن 96 امکانات رفاهی هتل شامل پاركينگ, تراس, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, تلويزيون در لابی, صندوق امانات, لابی, كافی شاپ, رستوران, پذيرش 24 ساعته, لاندري,خشکشویی, خدمات بيدار باش, دستگاه واکس کفش, سرو صبحانه در اتاق نهار در اتاق, اجاره ماشين, تبديل ارز, فكس, اتاق چمدان و...را میباشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: