هتل های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل صدف کیش

هتل صدف یکی از هتل های 4 ستاره کیش که درسال 1375 ساخته شدهبلیط کیش نوروز 97 است و در میدان امیر کبیر قرار دارد. این هتل 2 طبقه می باشد و جمعا با 55 اتاق برای اقامت مسافران دارد که شامل اتاق دو تخته و سوئیت می باشد. آخرین بازسازی هتل صدف کیش در سال 1385 انجام شد.بلیط کیش دی 96 اقامت در هتل صدف موجب دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون, سارینا می شود. هتل 4 ستاره صدف کیش با ارائه خدمات با کیفیت مناسب، بلیط کیش تعطیلات فروردین 97اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی مهیا کرده است. رستوران دلفین و رستوران چینی دورین, سه کافی شاپ, سالن بیلیارد, بولینگ,اینترنت وایرلس, استخر روباز, جکوزی در تعدادی از اتاق ها, سالن کنفرانس, بلیط کیش بهمن 96کافی نت و آرایشگاه از دیگر خدمات این هتل هستند. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی, گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها از دیگر امکاناتی بلیط کیش اسفند 96است که برای مسافران تور کیش فراهم شده است. 

 

 


هتل آبادگران کیش


یکی از هتل های سه ستاره کیش هتل آبادگرانبلیط کیش دی 96 کیش است که می تواندبلیط کیش نوروز 97 با قیمت مناسب امکانات خوبی در اختیار شما قرار دهد. این هتل در سال 1378 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع بنا شده است و دارای 76 اتاق میباشد. هتل آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی کنار رستوران میر مهنا واقع شده است و فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی کیش دارد. شما می توانیدبلیط کیش اسفند 96 از پیست دو چرخه سواری و قایق سواریبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 و تفریحات دیگر در این ساحل لذت ببرید. اگر شما قصد خرید دارید مراکز خریدبلیط کیش لحظه آخری زیتون و سیتی سنتر و هایپر در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. دیگر خدمات که هتل برای مسافران تور کیش کیش تدارک دیده است, ترانسفر فرودگاهی و مینی بار, خشک شویی, اینترنت پر سرعت و ... خدمات می باشد.

 

 

 


هتل جام جم کیش


یکی از هتل های تاپ کیش هتل سهرزرو بلیط کیش ستاره جام جم می باشد که بلیط کیش نوروز 97به علت قیمت مناسب و داشتن امکانات رفاهی خوب یکی از پر طرفدار ترین هتل ها در بین مسافران تور کیش می باشد و از طرفی این هتل به مراکز خرید ونوس و زیتون نزدیک می باشد و 15 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه دارد. این هتل دارای 51 اتاقبلیط کیش لحظه آخری و سوئیت می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به یخچال تلویزیون لوازم بهداشتی می باشد.بلیط کیش زمستان 96 این هتل خدماتی نظیر سونا ,جکوزی, بلیط کیش اسفند 96خوشکشویی, بلیط کیش فروردین 97کافی نت ,تاکسی سرویس, لابی, رستوران, کافی شاپ, ماهواره, سالن بیلیارد, اینترنت در لابی, نمازخان, چایخانه سنتی, پارکینگ اختصاصی, بلیط کیش ارزانپارکینگ مسقف, لاندری,بلیط کیش بهمن 96 آسانسور, سالن کنفرانس, خدمات خانه داری, تاکسی سرویس, صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.


هتل ستاره کیش 


هتل ستاره طلایی یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد. قیمت بسیار بلیط کیش نوروز 97مناسب و امکانات خوبی که در اختیار مسافران تور کیش ارائه می دهد و این امر باعث شده خیلی از گردشگران این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل ستاره طلایی دارای 42 اتاق و 22 واحد دو خوابه و سه خوابه و 12 واحد آن تک خوابه می باشد و 8 واحد آن ظرفیت 4 نفره می باشد. امکاناتیرزرو بلیط کیش که برای مسافرانبلیط کیش فروردین 97 تهیه شده است نظیربلیط کیش زمستان 96 نماز خانه, اینترنت, تاکسی سرویس, کافی شاپ, رستوران و... می باشد. پرسونل هتل طلایی کیش تلاش می کنند شرایطی ایده آل و مطلوب برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگرانبلیط کیش ارزان در طول مدت اقامتشان دارندبلیط کیش لحظه آخری ایجاد کنند تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند.

 

 


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدابلیط کیش تعطیلات فروردین 97 یکی از هتل هاییرزرو بلیط کیش است تازه تاسیس کیش می باشد کهبلیط کیش نوروز 97 در سال 93 بهره برداری رسیده است و رده ی هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. مدیریت هتل پرسنل بسیار مجربی را برای فراهم کردن رفاه مسافران تور کیش و گردشگران استخدام کرده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد و طراحی لوکسی برای اتاق ها در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید داشته بلیط کیش ارزانباشید فاصله بلیط کیش بهمن 96تا مراکز خرید پردیس 3 دقیقه با ماشین, فاصله تا مرکز خرید مروارید 5 دقیقه با ماشین فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر 10 دقیقه, فاصله تا مرکز خرید مرجان 6 دقیقه با ماشین بلیط کیش دی 96میباشد. از امکانات این هتل شامل بسته آرایشی و بهداشتی,یخچال, تلوزیون LCD, سیستمبلیط کیش زمستان 96 تهویه مطبوع, تلوزیون, سرویس بهداشتی ایرانی, حمام, سرویسبلیط کیش فروردین 97 بهداشتی فرنگی, اینترنت در اتاق, تلفن و ... می باشد.  

 





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,لوکس ترین هتل های کیش هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: