ارزان ترین هتل کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شایلی کیش


هتل شایلی یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد کهبلیط کیش نوروز 97 در سال 1394 به بهره برداری رسید و دارای 40 اتاق و سوئیت می باشد. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از ساحل زیبای خلیج فارس واقع شده است که منظره دیدنی را برای مسافران و گردشگرانتور کیش به ارمغان می آورد. یکی دیگر از نکات مثبت موقعیت مکانی این هتلبلیط کیش اسفند 96 نزدیک بودن به مرکز خرید ونوس است. امکانات این هتل شامل نماز خانه, تلویزیون سرویس بهداشتی در لابی, کافی شاپ, رستوران, پارکینگ, روم سرویس,بلیط کیش ارزان پذیرش 24 ساعته, بلیط کیش تعطیلات فروردین 97خشکشویی, سرو صبحانه در اتاق, خدمات ترانسفر بلیط کیش دی 96فرودگاهی, رزرو بلیط کیشخدمات اینترنتی و ... است. 

 

 


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره کیش می باشدبلیط کیش نوروز 97که مساحت 7000 متر مربع دارد و در ضلع غربی بلوار دریا واقع شده است. بلیط کیش زمستان 96این هتل دارای فضای سبزبلیط کیش ارزان به همراه آلاچیق و آبنماهای زیبا می باشد. طراحی این هتل به این شکل می باشد که اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 می باشد و در فاز جدید 202 اتاقبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 و سوئیت فراهمرزرو بلیط کیش شده است. رستوران هتل فلامینگو برایبلیط کیش بهمن 96 گردشگران و مسافران تور کیش انواع غذا های بین المللی و دریایی و ایرانی را تدارک دیده است. و از دیگر امکانات این هتل کافی نت پر سرعت, بلیط کیش اسفند 96خشک شویی و سیستم تهویهبلیط کیش دی 96 هوای مطبوع, آسانسور, سالن اجتماعات و سالن آمفی تئاتر را می توان نام برد. 

 


هتل آراتمیس کیش

هتل آراتمیس یکی بلیط کیش فروردین 97از هتل های چهار ستاره کیش می باشد بلیط کیش نوروز 97که در سال 1378 تاسیس شده استآفر بلیط کیش. این هتل نزدیک به مرکز خرید پردیس می باشد. طرح معماری این رستوران سنتی منحصر به فرد می باشد و الهام گرفته شده از دوران صفویه است. امکانات ارائه شده در این هتل شاملبلیط کیش لحظه آخری پارکینگ ماهواره تراس آسانسور لابی صندوق کافی شاپ صبحانه در اتاق روم بلیط کیش تعطیلات فروردین 97سرویس خدمات ترانسفر باغچه فضای نشستن سنتی بيرون از بلیط کیش زمستان 96هتل فضای بيرون هتل برای نشستن و ... میباشد. این هتل برای گردشگران تور کیش غیر ایرانی هستند کارکنان مسلط به زبان عربی و انگیلیسی دارد. 

 


هتل شایان پارس کیش 

هتل شایانبلیط کیش لحظه آخری پارس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشدبلیط کیش نوروز 97 که در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 تاسیس شده است . بزرگ ترین اسکله تفریحی کیش رو به روی  این هتل واقع شده است که چشم انداز زیبا و آرامش بخشیآفر بلیط کیش برای گردشگرانبلیط کیش فروردین 97 و مسافران تور کیشبلیط کیش زمستان 96 فراهم آورده است. این هتل نزدیک مرکز خرید زیتون و  مرکز تجاری کیش مرکز خرید وونوس می باشد. هم چنیین مسافران می توانند برای رزرو یکبلیط کیش بهمن 96 اقامتگاه مناسب و آرام از سوئیت های ساحلی را انتخاب کنند.بلیط کیش دی 96 کافی شاپ, فست فود, فضای سبز زیبای هتل, استخر روباز, سالن بیلیارد, چایخانه سنتیبلیط کیش ارزان اشاره کرد.

 


هتل آنا کیش

هتل آنا کیشآفر بلیط کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش می باشد که بلیط کیش نوروز 97در سال 1377 بهره برداری رسید و مساحت این زمین 8500 متر مربع می باشد.بلیط کیش اسفند 96 این هتل در نزدیکی میدان رزرو بلیط کیشامیر کبیر و بازار زیتون و مروارید واقع شده است و محوطه بسیار زیبا و دلبازی را دارد و تعداد اتاق هتل آنا 68 اتاق می باشدکه ظرفیت 144 تخته خواب را دارد. دو رستوران کوه نور و ته دیگ در نزدیکی این هتل واقع شده است. هتل آنا کیشبلیط کیش زمستان 96 امکاناتی که هتل برای مسافران تور کیش فراهم کرده است که شامل بلیط کیش لحظه آخریپارکینک, نماز خانه, سرویس, بهداشتی, تاکسی سرویس, بلیط کیش بهمن 96شبانه روزی, رستوران, کافی شاپ, تلویزیون, ال سی دی, روم سرویس,بلیط کیش فروردین 97 اجاره ماشین بدون راننده می باشد. 

 





:: برچسب‌ها: نرخ ارزان هتل های کیش,ارزان ترین نرخ هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,لوکس ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: