بهترین مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استاربلیط کیش اسفند 96 یکی از بهترین, شیک ترین بلیط کیش نوروز 97و مدرن ترین رستوران های کیش می باشد که در بلوار صدف, فاز 1, ساختمان بساک, طبقه 3 با 110 نفر ظرفیت, با انواع غذاهای ایرانی, سنتی, فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش به بلیط کیش زمستان 96این رستوران بسیار زیبا سر بزنید و به همراه عزیزانتان یک روزآفر بلیط کیش پر از خاطره را در جزیره زیبای کیش و رستوران رویال استار کیشبلیط کیش بهمن 96 سپری کنید.

رستوران رویال استار کیش


رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکیبلیط کیش ارزان از رستوران بسیار بلیط کیش نوروز 97شیک و مدرن جزیره کیش می باشد که علاوه بر ظاهرش غذاهایش هم نیز به محبوبیت این رستوران اضافه کرده است و مورد توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش قرار گرفته ایت. رستوران قصر سفید دربلیط کیش بهمن 96 انتهای بلوار اندیشه با بهره برداری آقای حسین خدایی پذیرای گردشگران جزیره کیش می باشد. ظرفیت رستوران 100 نفر است. رستورانبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 قصر سفید دارایبلیط کیش زمستان 96 امکاناتی نظیر پارکینگ, رزرو میز, امکان سفارش غذا, اینترنت, ممنوع بودن سیگار و ... می باشد در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا با عزیزانتانآفر بلیط کیش به این رستوران برویدرزرو بلیط کیش و یک روز خوش را برای خود و عزیزانتان بسازید وبلیط کیش اسفند 96 از سفرتان لذت ببرید.

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش


فود کورت دامون کیش

به عنوان نرخ بلیط کیشیکی از معروف ترینبلیط کیش لحظه آخری و محبوب ترینبلیط کیش نوروز 97 فود کورت و رستوران های کیش می توان به فود کورت دامون اشاره کرد. این فود کورت پر طرفدار در مرکز خرید دامون واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی, چینی, هندی, بین المللی را طبخ و سرو می کند. در بلیط کیش فروردین 97این رستوران می توانیبلیط کیش دی 96 هنگام طبخ غذا ها حضور داشته باشید و از پشترزرو بلیط کیش شیشه تماشاگر آن باشید. توصیه می شود حتما برای نهار به این فود کورت بروید زیرا شب ها هیچی جایی برای صرف غذا نخواهید یافت, یک پیشنهاد دیگربلیط کیش ارزان اینکه حتما پاستای آلفردو, ماهی و غذای هندی بلیط کیش زمستان 96این رستوران راآفر بلیط کیش تست کنید. در سفرتان با تور کیش امکان این را دارید تا به مرکز خرید دامون بروید و پسبلیط کیش اسفند 96 از اتمام خریدتان به این فود کورت محبوب بلیط کیش بهمن 96بروید و از بلیط کیش تعطیلات فروردین 97صرف غذا های خوش طعمش لذت ببرید.

فود کورت دامون کیش


 

رستوران نهنگ سفید کیش

 

رستوران نهنگ بلیط کیش لحظه آخریدر جزیره زیبای کیش, میدان سنایی, بلیط کیش نوروز 97پشت هتل فارابی با معماری بسیار دیدنی و طراحی داخلی مدرن آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان تور کیش می باشد. این رستوران طرفداران زیادی دارد که کوسه کباب رستوران را یکی از بهترین غذاهای رستوران معرفی کرد اند و پیشنهاد داده اند که برای یک بار هم که شده این غذای لذیذ را تجربه کنید. در سفرتان به کیش انمکان این را دارید تابلیط کیش دی 96 به این رستوران معروفنرخ بلیط کیش بروید و لحظات خوشی را در کناربلیط کیش فروردین 97 عزیزانتانرزرو بلیط کیش سپری کنید.

 

رستوران نهنگ سفید کیش


رستوران پایاپ کیش

رستوران پایاپ در میدان المپیکنرخ بلیط کیش خیابان المپیک نزدیکیبلیط کیش نوروز 97 قنات تاریخیبلیط کیش دی 96 پایاپ واقع شده است و یکی از بهترین رستورنهای کیش می باشد  که دارای فضای زیبا و آرامش بخشی می باشد. منوی رستوران دارای غذا های سنتی ایرانی و غذا های بین المللی می باشد. در این بلیط کیش زمستان 96رستوران خدماتی هم برای میهمانان تور کیش تدارک دیده شدهبلیط کیش لحظه آخری نظیر اینترنت بی سیمبلیط کیش فروردین 97 ارسال رایگان غذا و رزرو میز برای بلیط کیش تعطیلات فروردین 97جشن و.. می باشد.  

 

 


 





:: برچسب‌ها: مناسب ترین مراکز خرید کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: