ارزان ترین مراکز خید کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید عربها کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش مر کزبلیط کیش نوروز 97 خرید عربها می باشد در این بلیط کیش زمستان 96مرکز خرید همه فروشنده ها عرببلیط کیش تعطیلات فروردین 97 زبان هستند و به همین علت هم می باشد که به آن بازار عرب ها گفته میشود. در این بازار می توانید انواع اجناس مثل پوشاک لباس لوازم برقی و دیجتالی و ... می باشد.بلیط کیش بهمن 96 در این یکی از بازار هایی می باشد که در میانآفر بلیط کیش  گردشگران و مسافران تور کیش  بسیار رایج می باشد.

 

 


مرکز خرید پارس خلیج فارس کیش

این مرکز خرید در سال 1370 بنا شدبلیط کیش نوروز 97 و دارای 153 واحد تجاری می باشدبلیط کیش زمستان 96 و منطقه شمال غربی جزیره کیشدر منطقه مسکونی واقع شده است. در این بازار می توانید انواع،لباس ،پوشاک، لوازم آرایشی، بهداشتی، اسباب بازی ،لوازم دیجتالی و لوازمبلیط کیش تعطیلات فروردین 97 خانگی عرضه می شود بلیط شیراز کیشلازم به ذکر است که این بازار در نزدیک ساحل و اسکله واقع شده استبلیط اصفهان کیش و سالانه مسافران تور کیش و گردشگران زیادی رابلیط کیش بهمن 96 به سمت خودش جذب می کنند.

 

 


مرکز خرید مروارید

مرکز خرید موروارید کیش دارایبلیط کیش نوروز 97 دو طبقه می باشد و 206 واحد تجاری در آن واقعبلیط کیش اسفند 96 شده است این بازار منحصر به فرد در شهرک صدف واقع شده است.بلیط کیش دی 96 این بازار در زمینی به مساحت 28.880 متر مربع در سال 1373 بنا شده است. در این مرکز خرید 12 در ورودی در این مرکز خرید دو کافی شاپ موجود می باشد برای گردشگران مسافران تور کیش و بازدید کنندگان و در بلیط کیش فروردین 97فروشگاه هایبلیط مشهد کیش این مرکز خرید لباس بلیط کیش بهمن 96،پوشاک ،لوازم بهداشتی ،آرایشیرزرو بلیط کیش ،لوازم خانگی، لوازم دیجتالی و...بلیط تبریز کیش می باشد.





:: برچسب‌ها: مناسب ترین مراکز خرید کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: